Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Gariūnuose“ sulaikyta marškinėlių klastočių už daugiau kaip 100 tūkst. litų

Vilniaus teritorinės muitinės ir Vilniaus ekonominės policijos pareigūnai praėjusią savaitę, kartu tikrindami verslo parke „Gariūnai“ prekiaujančius asmenis, sulaikė apie 700 trikotažo gaminių, kurie, kaip įtariama, pagaminti pažeidžiant registruotų „Nike“, „Adidas“, „Burberry“, „Hello Kitty“, „Umbro“, „Puma“ ir kitų prekės ženklų savininkų intelektinės nuosavybės teises.
Drabužių klastotės
Drabužių klastotės. / VTM nuotr.

Šis bendrai surengtas patikrinimas buvo skirtas kovai su prekių, neteisėtai pažymėtų registruotais prekės ženklais (falsifikuotų prekių) platinimu Vilniaus miesto verslo parke „Gariūnai“. Patikrinimo metu pareigūnams įkliuvo asmuo, kuris neteisėtai, kaip įtariama, pardavinėjo padirbtas prekes, pažymėtas žinomų gamintojų prekės ženklais.

Siekdami nustatyti pažeidimus, pareigūnai nupirko prekės ženklu „Adidas“ pažymėtus sportinius marškinėlius. Prekyvietės savininkė pareigūnams nepateikė dokumentų, patvirtinančių teisėtą realizuojamų prekių įsigijimą. Prekybininkė mėgino aiškinti, kad prekiauja tik senais ir nemadingais daiktais, įtikinėjo, kad parduoda gerą dešimtmetį „užsigulėjusias“ ir nieko vertas prekes. Atidžiau patikrinę prekybos vietą, pareigūnai rado, dėžes, kuriose buvo sukrauta apie 700 vienetų šių metų modelių klastotų vyriškų ir moteriškų marškinėlių bei sportinių bliuzonų. Patikrinimo metu sulaikyta 7 maišai ir 2 dėžės falsifikuotų prekių už daugiau kaip 100 tūkst. litų.

Pradėtas ikiteisminis tyrimas pagal Baudžiamojo kodekso 204 str. 1 d. (Svetimo prekių ar paslaugų ženklo naudojimas) .

Už intelektinės nuosavybės teisių pažeidimus mūsų šalyje numatyta tiek baudžiamoji tiek ir administracinė atsakomybė. Taikant baudžiamąją atsakomybę, gali būti numatoma griežčiausia bausmė – laisvės atėmimas iki dvejų metų.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos