Anksčiau viešai skelbtais pirminiais duomenimis, balandžio 17 d. apie 00 val. 24 min. Lazdijų r., Būdviečio sen., ties Natalinos k., tarpstotėje Mockava–Šeštokai 61 km, lokomotyvas, valdomas vyro (g. 1987 m.), kliudė ir mirtinai traumavo vyrą (g. 1992 m.).
Įvykio įkarštyje ikiteisminis tyrimas buvo pradėtas pagal LR Baudžiamojo kodekso 281 str. 5 d.
Pirminės įvykio vietos apžiūros duomenys, mašinisto pasakojimas ir kai kurie netoliese rasti reikšmingi įkalčiai nuosekliai patvirtina pirminę užsieniečio žūties aplinkybių versiją.
Taip bylos paprastai kvalifikuojamos per automobilių avarijas, kuomet Kelių transporto eismo saugumo ar transporto priemonių eksploatavimo taisyklių pažeidimas lemia vieno ar kelių asmenų žūtį, o minėtasis 5-asis punktas sukonkretina ir atsakomybę: tas, kas vairuodamas kelių transporto priemonę pažeidė kelių eismo saugumo ar transporto priemonės eksploatavimo taisykles, jeigu dėl to įvyko eismo įvykis, dėl kurio žuvo žmogus, baudžiamas laisvės atėmimu iki aštuonerių metų.
Visgi šiuo atveju pirminiai bylos duomenis rodo, kad tikriausiai asmuo nusižudė, tad tyrimas prokuratūroje perkvalifikuotas į vadinamąsias penkiukes (555) – mirties viešoje vietoje tiksliai priežasčiai nustatyti.
Alytaus apskrities vyriausiajame policijos komisariate 15min antradienį sužinojo, kad žuvusiojo tapatybę pareigūnai nustatė pagal jo su savimi turėtus asmens dokumentus. Jau yra aišku, kad vyras nebuvo geležinkeliečių įmonės darbuotojas, apskritai oficialių darbo santykių Lazdijų rajone nebuvo saistomas.
Tuo metu pirminė įvykio vietos apžiūra, mašinisto pasakojimas ir kai kurie netoliese rasti reikšmingi įkalčiai nuosekliai patvirtina pirminę užsieniečio žūties aplinkybių versiją.
Kaip asmuo atsidūrė Lietuvos Respublikoje, ką veikė, dar aiškinamasi.
Kaip žinoma, Lazdijų rajonas su Baltarusijos Respublika ribojasi, tačiau nuo pasienio iki įvykio geležinkelyje vietos yra mažiausiai 50 kilometrų.