Girtas ir „VW Golf“, ir „Mercedes“ vairavęs Gintaras Juonys pasislėpė nuo policijos

Sostinės pareigūnai ieško Gintaro Juonio, kuris kelis kartus buvo sulaikytas girtas ir vengia atvykti į policiją, tad prašoma visuomenės pagalbos. 2018 m. liepos 20 d. paskelbta G.Juonio paieška.
Gintaras Juonys
Gintaras Juonys / Vilniaus policijos nuotr.

Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos Nusikalstamų veikų eismo saugumui tyrimo skyriuje atliekamas ikiteisminis tyrimas pagal BK 281 str. 7 d. dėl to, kad Gintaras Juonys, gim. 1967 m., 2018 m. sausio 28 d., apie 21 val., Vilniuje, Kairėnų – Česlovo Kudabos gatvių sankryžoje vairavo automobilį „VW Golf“, valst. Nr. HUB 059, būdamas apsvaigęs nuo alkoholio, kai jo kraujyje buvo daugiau negu 1,5 promilės alkoholio (G.Juonio kraujyje nustatyta mažiausia koncentracija 2,6 promilės etilo alkoholio).

Tas pats asmuo – Gintaras Juonys – 2018 m. balandžio 15 d., apie 21.36 val., Vilniuje, Kairėnų gatvėje, ties pastatu Nr. 57, vairavo automobilį „Mercedes-Benz ML 270CDI“, valst. Nr. KFM 844 būdamas apsvaigęs nuo alkoholio, kai jo kraujyje buvo daugiau negu 1,5 promilės alkoholio (nustatyta mažiausia koncentracija 2,67 promilės etilo alkoholio).

Turinčių paieškai vertingos informacijos, pareigūnai prašo kreiptis į Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos Nusikalstamų veikų eismo saugumui tyrimo skyriaus viršininką Alvarą Bacevičių, tel. (8 5) 271 9442, vyresniąją tyrėją Ingą Galentaitę, tel. (8 5) 271 9568, o ne darbo valandomis – į Kelių policijos valdybos Tarnybos organizavimo poskyrį telefonu (8 5) 271 9401, (8 5) 271 9402.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis