„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Į tragišką avariją Kelmės rajone pirmieji atvykę ugniagesiai: „Ši gelbėjimo operacija buvo viena sunkiausių“

Sekmadienio popietę įvyko kraupi avarija Kelmės rajone, Maironio kaime. Teisės vairuoti neturintis 23-erių metų jaunuolis nesuvaldė „Opel Astra“, vertėsi ir žuvo.
Įvykio vietoje
Įvykio vietoje / Telšiu apskr. VPK nuotr.

Kaip praneša policija, nelaimė įvyko 13 val. 35 min. Spėjama, kad žvyrkeliu lėkęs jaunuolis neatsižvelgė į meteorologines oro sąlygas ir kelio dangos būklę, nepasirinko saugaus važiavimo greičio, dėl ko nuvažiavo nuo važiuojamosios kelio dalies ir vertėsi.

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento pranešime spaudai skelbiama, kad pirmieji į įvykio vietą atvyko ugniagesiai, žmonės jau buvo spėję atkelti automobilį „Opel“ ir ištraukti prispaustą jaunuolį.

Telšiu apskr. VPK nuotr./Įvykio vietoje
Telšiu apskr. VPK nuotr./Įvykio vietoje

„Avarija įvyko žvyrkelyje, kelias ten gan vingiuotas. Tas vaikinukas toks jaunas... Pavyko užčiuopti pulsą, Valdas Augustis pradėjo daryti dirbtinį kvėpavimą... Kai greitoji jau skubėjo į ligoninę, aš ir mano kolega Arvydas Andriulis gaivinom toliau. Iki paskutinės akimirkos, kol atvykom, darėm viską, kad jį išgelbėtume.

Medikė sakė, kad širdis dar plaka... Paskui ji atėjo ir pranešė, kad vaikino gyvybė ligoninėje užgeso,“ – sunkiai rinkdamas žodžius kalbėjo ugniagesys gelbėtojas Andrius Samušis. Pasak jo, ši gelbėjimo operacija buvo viena sunkiausių.

Ugniagesys gelbėtojas sako, kad prie žūčių keliuose neįmanoma įprasti. Jis iki šiol prisimena prieš porą metų kelyje žuvusią merginą. Neslepia, kad kai kitą dieną sėdo už vairo, važiavo automagistrale 80 km per valandą greičiu.

Kodėl gausu avarijų? „Kiekvienas įvykis vis kitoks. Bet dažniausiai vairuotojai pervertina savo vairavimo įgūdžius, nevertina kitų eisimo dalyvių, galvoja, kad jei neaplenks, tai negražiai atrodys. Deja, klaidos kelyje gali kainuoti gyvenimą,“ – sako jis.

Jo teigimu, kol neįvyksta avarija, tol daugelis vairuotojų nė neįsivaizduoja, kad taip jiems gali nutikti.

„Per vienas pratybas, kai demonstravome gelbėjimo operaciją, paprašėme, kad vienas iš vairuotojų, pasėdėtų automobilyje. Nors ši situacija ir buvo imituota, po automobilio karpymo tas vyras prisipažino, kad nesitikėjo, jog gali būti tiek įtampos, kad toks čaižus karpomo metalo garsas...

Sunku sėdėti mašinoje buvo net ir tokiomis aplinkybėmis, o ką tenka išgyventi, kai esi traumuotas, ar kai šalia gęsta tau artimo žmogaus gyvybė. Vyras pripažino, kad dalyvavimas pratybose visiškai pakeitė jo požiūrį į vairavimą,“ – pasakoja A.Samušis.

Ugniagesiai, nuolat susiduriantys įvykio vietose su skaudžiais eisimo įvykių padariniais, labai norėtų, kad kelyje vairuotojai galvotų ne tik apie savo, bet ir kitų gyvybes. Beje, vien praėjusią parą jie penkis kartus skubėjo į eisimo įvykius ir gelbėjo sužeistus žmones.

PAGD nuotr./Ugniagesiai gelbėtojai Arvydas Andrulis ir Andrius Samušis
PAGD nuotr./Ugniagesiai gelbėtojai Arvydas Andrulis ir Andrius Samušis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs