2019 07 18 /15:39

Kaune peiliu mirtinai sužalotas vyras, ieškomas įtariamasis

Kaune trečiadienio vakarą peiliu mirtinai sužalotas vyras, ieškomas įtariamasis. Paaiškėjo, kad auka yra „Top To Bottom“ prekės ženklo įkūrėjos Gabrielės Gineikaitės brolis.
Įvykio vietoje
Įvykio vietoje / Įvykio liudininko nuotr.

Kaip pranešė Policijos departamentas, 1990 metais gimęs vyras buvo sužalotas apie 23 valandą Romainių gatvėje.

Jis dėl durtinių žaizdų krūtinėje ir kojoje įvykio vietoje mirė.

Policija ieško nusikaltimu įtariamo vyro. Pasak kauniečių, keliose miesto vietose pareigūnai stabdė transporto srautus ir tikrino ekipažus, reidai siejami būtent su žmogžudystės tyrimu.

Rimtai pasiruošę jie, nuo galvos iki kojų purto, dar ir mašiną išrausia visą.

„Domeikava, 3 pareigūnų mašinos, stabdo visus iš abiejų pusių“, – feisbuke pranešė vienas kaunietis.

„Raudondvaryje reidas užkilus ant kalno, prie stotelės“, – informavo kitas.

„Rimtai pasiruošę jie, nuo galvos iki kojų purto, dar ir mašiną išrausia visą“, – socialiniame tinkle patvirtino dar vienas liudininkas.

Ketvirtadienio rytą „Top To Bottom“ prekės ženklo įkūrėja Gabrielė Gineikaitė pasidalijo skaudžiu pranešimu – naktį, pasirodo, buvo nudurtas jos brolis. Moteris prašo visų pagalbos, bandant surasti įtariamąjį.

Ketvirtadienį po pietų į visuomenę kreipėsi ir Kauno apskrities vyriausiasis policijos komisariatas: galbūt turite reikšmingos informacijos apie naktį įvykusį įvykį Romainių gatvėje?

Asmenis, mačiusius šį įvykį ar turinčius bet kokios reikšmingos informacijos, prašome kreiptis į Kauno apskr. VPK telefonu (8 37) 30 36 13, (8 37) 30 34 50 arba skambinti skubios pagalbos telefonu 112.

VIDEO: Liudininkas nufilmavo į nužudymo vietą suskubusias tarnybas

Tyrimą organizuoja ir jam vadovauja Kauno apygardos prokuratūros 1-ojo baudžiamojo persekiojimo skyriaus prokurorai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis