Klaipėdoje konfliktas tarp taksi vairuotojo ir klientės įsižiebė dėl 1 euro: „Man buvo šokas“

Klaipėdoje tarp taksi vairuotojo ir keleivės konfliktas kilo dėl vieno euro. Kone kasdien į darbą ir atgalios taksi važiuojanti Lina (vardas pakeistas) kaskart už tą patį atstumą būdavo pasiruošusi du eurus, o sekmadienį sulaukė prašymo sumokėti tris eurus. Atsisakius tai padaryti ir įsivėlus į diskusiją dėl per didelės kainos, vairuotojas pagrasino moterį kažkur nuvežti ir paspaudė akceleratoriaus pedalą. Dėl kilusio konflikto moteris kreipėsi į uostamiesčio policiją. Taksi bendrovės vadovas sako jau atsiprašęs klientės ir tikino, jog tokiems vairuotojams įmonėje vietos nėra.
Policijos reidas Kaune
Taksi (asociatyvinė nuotr.) / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 2 Klaipėda Taksi

Lina 15min pasakojo sekmadienį, apie 15.40 išsikvietusi taksi. Moteris kaskart važiuoja nedidelį apie poros kilometrų atstumą nuo Laukininkų gatvės iki Taikos prospekto pradžios. Kelionė trunka vos penkias minutes.

„Aš kaskart renkuosi tą pačią kompaniją „Memelio taksi“, žinau kainas, visada būna du eurai, tiek būnu ir pasiruošusi. Šįkart atvažiavau iki namų ir įvažiavus į kiemą vairuotojui padaviau du eurus, o jis man sako – trys eurai. Paklausiau, nuo kada? Kokie tarifai? Pasakiau, kad nemokėsiu. Tada jis man pasakė: „Tuoj aš tave nuvešiu“ ir paspaudė akceleratorių. Pradėjau šaukti „kur mane vežat“, jis sustojo prie kito namo. Sakau, pateikite man čekį, parodykite dokumentą, kas mane veža, koks taksi numeris. Jis pasakė, kad aš čekio neturiu, kažkam pasiskambino, pasakė, kad reikės laukti 15 minučių čekio. Sėdėjau ir laukiau. Parašė čekį trims eurams“, – pasakojo klaipėdietė.

Moteris neslėpė, jog vairuotojo elgesys ją išgąsdino.

„Skambinau pačiai kompanijai po įvykio. Vairuotojas parašė čekį, savo vardą pavardę, parašą padėjo, bet kokia kompanija neužrašė, o kai išlipau iš mašinos, mašinos numeris neatitiko to, kuriuo skambinau. Mane vežė paprasta mašina. Perdaviau informaciją policijai. Man buvo šokas dėl tų žodžių „aš nuvešiu tave“. Mane jis tikrai išgąsdino. Dėl kainų neatitikimo vairuotojas man aiškino, kad aš ne tokį pat taksi gal išsikviečiau, aiškino, kokie įkainiai. Paprašiau parodyti įkainius, dokumentus, kas mane veža, bet jis nieko neturėjo, – pasakojo moteris. – Man jau skambino policijos tyrėja. Filmuotos medžiagos prašė, nes kieme yra kamera, filmuojama. Kitą savaitę vyksiu į policiją. Manau, kad bus pradėtas tyrimas“.

Man buvo šokas dėl tų žodžių „aš nuvešiu tave“. Mane jis tikrai išgąsdino.

Kaip sakė klaipėdietė, bendrovės „Memelio taksi“ vadovas susisiekė su moterimi ir jos atsiprašė. Patikino, jog nekultūringas darbuotojas daugiau įmonėje nebedirbs ir klientų nebeveš.

Klaipėdietė sako, jog su nemandagiu taksi vairuotojų elgesiu teko susidurti ir iškvietus kitų kompanijų automobilius.

„Paprašai parodyt tarifus ar čekio sako „Lipk lauk, nebeskambink“. Pirmadienį buvo iškvietusi kitos kompanijos mašiną, parvežęs vakare vairuotojas man aiškino, kad galioja vakarinis tarifas, nors taksometras net nebuvo įjungtas, taip pat, kad yra įsėdimo mokestis. Pakalbėjus su vadovu paaiškėjo, kad nei įsėdimo mokesčio, nei naktinių tarifų nėra. Vairuotojai savivaliauja.

Atsiprašė už vairuotojo elgesį

Nenorėjęs prisistatyti „Memelio taksi“ valdančios bendrovės „Taupusis taksi“ atstovas teigė, jog ši istorija žinoma ir už tokį vairuotojo elgesį įmonei gėda.

„Tikrai netoleruojam tokių dalykų, gėda už vairuotoją. Nutraukėm susitarimą su juo, nes savo automobilių neturim, dispečerio paslaugas turime ir sutartis su automobilių savininkais, kuriems duodame užsakymus. Tokie vairuotojai „užmušinėja“ klientūrą, didžiulė gėda, taip negalima elgtis. Aš už tai, kad moteris ieškotų teisybės, kreiptųsi į policiją. Žinom, kas vežė, tas žmogus su pertraukomis pas mus dirbo, nes važinėja į užsienį, turi savo automobilį. Jis pats aiškino, kad jo automobilio durys automatiškai užsirakina, bet, ko gero, sako ne visą teisybę. Šiaip nebūdavo konfliktuojantis. Mes tokių dalykų netoleruosim, vairuotų daug. Su mergina ilgai kalbėjom, atsiprašinėjom, tokių dalykų negali būti“, – sakė atstovas.

Anot jo, vairuotojai dirba pagal individualią veiklą, privalo išduoti paslaugos čekį. Pasitaiko, jog čekių neturi, šie būna pasibaigę, o kanceliarinių prekių parduotuvės dabar nedirba.

Atstovas priminė, jog nemalonių situacijų taksi pasitaiko įvairių tiek iš vairuotojų, tiek iš klientų pusės.

„Oj, kiek pasakų esam prisiklausę – ir privemta, ir išpilta, ir grasinimai, ir muštynės, ir kebabai ant sėdynių. Kita medalio pusė, kad ir klientų visokių yra, ir girti, ir agresyvūs“, – kalbėjo jis, pabrėždamas, jog taksi išgyvena sunkius laikus, mat nedirba barai, restoranai.

Oj, kiek pasakų esam prisiklausę – ir privemta, ir išpilta, ir grasinimai, ir muštynės, ir kebabai ant sėdynių.

Pasitaiko įvairių situacijų

Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovė Andromeda Grauslienė 15min teigė, jog kalbant apie taksi pasitaiko įvairių situacijų. Sausio 22 buvo gautas moters pareiškimas, jog tą pačią dieną, apie 18:40 val., Klaipėdoje, Debreceno ir Gedminų gatvių sankryžoje, klientei būnant prie taksi automobilio, taksi automobilio vairuotojas, konflikto metu, iš rankų pagriebė pareiškėjos telefoną, kurio vertė apie 300 eurų. Pradėtas tyrimas.

„Policija pataria naudotis tik oficialiai registruotų taksi ar pavežėjų įmonių paslaugomis, taip išvengsite nesusipratimų. Taksi automobiliuose matomose vietose privalo būti įrengti taksometrai, jei taksometras neįjungtas, ar neįrengtas – reikia kreiptis į Klaipėdos miesto savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus specialistus. Jei tarp taksi vairuotojo ir kliento kyla konfliktinė situacija, ar netgi yra grasinama vienai ar kitai pusei, nedelsiant skambinkite 112 ir praneškite, – sakė atstovė. – Tokių situacijų išvengti turbūt labiausiai padėtų abipusė pagarba – tiek kliento vairuotojui, tiek vairuotojo klientui. Sulaukiama ir pranešimų, kuomet dėl nederamo klientų elgesio ar netgi smurto kreipiasi vairuotojai, taip pat, dėl įvairių konfliktinių situacijų kreipiasi ir keleiviai – visos aplinkybės yra tiriamos“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų