Kupiškio policija: jei augintinis terštų – šeimininkas mokėtų

Specialaus reido metu Kupiškyje buvo tikrinta, ar laikomasi naminių gyvūnų vedžiojimo reikalavimų bendro naudojimo teritorijose. Prevencinis reidas paskatino kupiškėnus prisiminti naminių gyvūnų (šunų) vedžiojimo taisykles.
Reido akimirka
Reido akimirka / Kupiškio r. PK nuotr.

Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kupiškio rajono policijos komisariato Viešosios policijos skyriaus Prevencijos poskyrio specialistė (bendruomenės pareigūnė) Viktorija Aelita Budrienė kartu su Aplinkos ministerijos Panevėžio regiono aplinkos apsaugos departamento Kupiškio rajono agentūros vyr. specialistu Rimantu Adomausku ir keliais vietos korespondentais surengė prevencinį reidą „Augintis teršia – šeimininkas moka“.

Akcijos tikslas – viešųjų teritorijų apsauga nuo taršos naminių gyvūnų ekskrementais.

Reido metu pažeidimų nenustatyta.

Tiems, kas nebuvo susipažinę su Gyvūnų laikymo Kupiškio rajono savivaldybės teritorijos gyvenamosiose vietose taisyklėmis, skirtomis visiems gyvūnų savininkams, pareigūnai jas priminė. Vedžiojantiems šunis primintos gyvūnų augintojų pareigos, draudžiami veiksmai, gyvūnų vedžiojimo taisyklių reikalavimai. Reido metu pažeidimų nenustatyta, pažymima pagal Kupiškio r. PK Viešosios policijos skyriaus Prevencijos poskyrio vyresniosios specialistės Gintarės Šližytės pateiktą informaciją parengtame antradienį paviešintame pranešime.

Kupiškio televizijos ir informacijos centro direktorius Povilas Vireliūnas, filmavęs reidą, vaizdo įrašą parodys kraštiečiams ir dar kartą primins naminių gyvūnų šeimininkams jų prievoles.

Tikimasi, kad bendri reidai ugdys naminių gyvūnų augintojų sąmoningumą, mažins viešų teritorijų taršą, to siekiama šia netradicine akcija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis