Tačiau ši avarija nėra paprastas nuvažiavimas nuo kelio su standartinėmis aplinkybėmis. Paaiškėjo, kad prie Kupiškio žiedinės sankryžos „Opel Vectra“ pastebėjo kitu automobiliu važiavusi vaikinų kompanija.
Ekipažas atkreipė dėmesį į tai, kad „Opel“ keistai manevruoja kelyje. Pabandę aplenkti priekyje važiuojantį įtartiną automobilį vaikinai netrukus suprato, kad jo vairuotojas iš pažiūros visiškai girtas.
Priekyje važiuojantis automobilis nuolat kėlė avarines situacijas, išvažiuodavo prieš eismą, vos nuo kelio nenustūmė kitu automobiliu važiavusios šeimos su vaikais.
Pilietiški vaikinai nedelsiant paskambino 112 ir pranešė apie savo įtarimus. Tačiau netrukus įvykiai pakrypo kita linkme. Dar vykstant pokalbiui su bendruoju pagalbos centru, „Opel“ šoniniais ratais užvažiavo ant žvyruoto kelkraščio ir ėmė slysti šonu.
Automobilis nuskriejo į priešpriešinio eismo juostą ir nulėkė į griovį. Ten transporto priemonė keletą kartų vertėsi. Beje, „Opel“ slysti pradėjo iškart po to, vos tik prasilenkė su iš priekio atvažiuojančiu motociklu, tad nedaug trūko iki dvigubos nelaimės.
Verčiantis automobiliui iš jo išskriejo vairuotojas. Veikiausiai tai įvyko todėl, kad šis nebuvo užsisegęs saugos diržo. Virstantis automobilis prie žemės prispaudė ir nutraukė per langą iškištą vairuotojo ranką. „Opel“ vairavusio vyro kūnas nuskriejo dar keletą metrų.
Pamatę avariją iš paskos važiavę vaikinai bendruoju pagalbos telefonu toliau aiškino situaciją ir nurodė, kad reikia medikų.
Tačiau medikams vairuotojo išgelbėti nepavyko. Jis mirė įvykio vietoje. Po skrodimo paaiškės, ar pagrįsti įtarimai, jog „Opel“ vairavęs asmuo prie vairo sėdo girtas.
Įvykį matę jaunuoliai teigė, jog į avarijos vietą atvykęs žuvusiojo pažįstamas tikino, kad „Opel“ vairuotojas lemtingą vakarą važiavo iš Utenos.
Per avariją Automobilio spidometro rodyklė užstrigo ties 110km/val. greičio žyma, o tachometras – ties 4,5 tūkstančių apsisukimų per minutę.
Tragiškos avarijos aplinkybes tiria Kupiškio pareigūnai.