Bendruoju pagalbos numeriu 112 apie nelaimę pranešta 20.22 val. Pirmasis apie nelaimę informavo dūmus pamatęs geležinkelio budėtojas.
Maždaug po dešimties minučių į įvykio vietą atvykę ugniagesiai lėktuvą rado liepsnojantį. Jo detalės buvo išsimėčiusios kelių dešimčių metrų spinduliu.
Netrukus gaisrą ugniagesiai užgesino, tačiau medikai lakūnui niekuo padėti nebegalėjo – 1963 m. gimimo vyras buvo miręs.
Žuvęs lakūnas Š.Staniulis – ypač patyręs, jau seniai skraidantis. Oro sąlygos ir matomumas ketvirtadienio vakare buvo puikios. Kaip nelaimės vietoje 15min pasakojo keli liudininkai, lakūnas atlikinėjo plokščią suktuką ir iš jo „neišėjo“.
Š.Staniulis, kurį yra treniravęs Jurgis Kairys, 2015 m. atstovavo Lietuvai Europos akrobatinio skraidymo čempionate, užėmė 44 vietą. Dar prieš kelias savaites Kaune vykusioje šventėje „Savaitgalis su aviacija“ lakūnas stebino gausiai susirinkusius žiūrovus savo akrobatiniais triukais ore.
Antano Gustaičio aviacijos instituto, kuriam priklauso Kyviškių aerodromas, direktorius Jonas Stankūnas 15min sakė, kad pagal lėktuvo nuolaužas ir sudužimo vietą matyti, jog lėktuvas tikriausiai krito sukdamasis. Tai leidžia manyti, kad nelaimė atsitiko atliekant triuką, o ne tupiant.
„Labai dalykiškas žmogus, kuris planavo ne tik skraidymus, bet ir veiklą kaip verslininkas, dėjom dideles viltis į jo siekius“, – apie lakūną kalbėjo jis.
Anot J.Stankūno, lėktuvas, su kuriuo sudužo lakūnas, yra naujas, modernus, iš Lietuvoje turimų akrobatinių lėktuvų – vienas greičiausių.
Žiūrėkite visą pokalbį su instituto direktoriumi: