Tamsoje pilotas galėjo padaryti klaidą, sekmadienį pranešė LNK Žinios. Lėktuvas skrido iš Trakų ir sudužo netoli tos vietos, kur lėktuvai atlieka manevrą prieš leisdamasis Paluknio (Trakų r.) aerodrome.
Lėktuvams, neturintiems naktinės navigacijos, instrukcijos draudžia skristi po saulės laidos.
„Jis žuvo, kaip Darius ir Girėnas. Jau buvo po saulės laidos. Pilotas nematė, kas apačioj, nematė, kad čia miškas.“
„Jis žuvo, kaip Darius ir Girėnas. Jau buvo po saulės laidos. Pilotas nematė, kas apačioj, nematė, kad čia miškas“, – LNK Žinioms kalbėjo buvęs skraidymo instruktorius Algimantas Miklaševičius.
45 metų „Vilniaus baldų“ vadovas buvo labai patyręs pilotas, skraidyti jis pradėjo nuo 14 metų.
Žuvusį D.Aleksandravičių pilotuoti lėktuvą kadaise mokusiam A.Miklaševičiui atrodo keista, kad per avariją nesulūžo propeleris. Tai reiškia, kad lėktuvui krentant varikliai jau galėjo nedirbti. Viena iš galimų priežasčių – pasibaigę degalai. Vis dėlto ardant sudužusį lėktuvą „VL-3“ nustatyta, kad aviacinių degalų dar buvo abiejuose bakuose.
Dvivietis ultralengvasis orlaivis „VL-3“ dėl pažangios konstrukcijos laikomas patikimu, saugiu. Tiek degimo, tiek degalų padavimo sistemos yra apsaugotos nuo gedimų, jas dubliuojant.
Skaudžios nelaimės priežasčių ir aplinkybių tyrimas tęsiamas.