Lietuvos policininkų arsenale – prie rankos ar kojos tvirtinamas elektroninis užraktas

Policija rengiasi naudoti naują kardomąją priemonę – intensyvią priežiūrą. Jos įrankis – prie kontroliuojamo asmens rankos ar kojos tvirtinama elektroninė stebėjimo priemonė, perduodanti informaciją stacionariam elektroniniam stebėjimo įtaisui. Jau kitą savaitę ši kardomoji priemonė bus pradėta taikyti praktikoje.
Apykojė
Apykojė / Policijos departamento nuotr.

„Pagaliau esame pasirengę naujos kardomosios priemonės užtikrinimui. Tai priemonė, kurios pagalba prie kontroliuojamo asmens rankos ar kojos bus tvirtinama elektroninė stebėjimo priemonė, perduodanti informaciją stacionariam elektroniniam stebėjimo įtaisui apie kontroliuojamo asmens buvimo vietą.

Apykojės įrenginio naudojimas – tai nauja praktika Lietuvoje, kurią taikant reiks teisėsaugos institucijų glaudaus bendradarbiavimo ir betarpiško bendravimo. Šis intensyvios priežiūros įrenginys reikalaus įvairiapusiško situacijos bei paties teisės pažeidėjo asmeninių savybių įvertinimo, kad užtikrintume sklandų apykojės sistemos taikymą ir veikimą,“ – ketvirtadienį savo „Facebook“ profilyje paskelbė Lietuvos policijos vadovas Linas Pernavas.

Penktadienį jo vadovaujamame Policijos departamente rengiamas apykojų pristatymas.

„Bus praktiškai pademonstruotos apykojės – priemonės, kurių pagalba prie kontroliuojamo asmens rankos ar kojos tvirtinama elektroninė stebėjimo priemonė, perduodanti informaciją stacionariam elektroniniam stebėjimo įtaisui apie kontroliuojamo asmens buvimo vietą“, – rašoma renginio anonse.

Žadama, kad jau kitą savaitę ši kardomoji priemonė bus pradėta taikyti praktikoje. Intensyvioji priežiūra yra antra pagal griežtumą kardomoji priemonė, griežčiausia – suėmimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų