SEB banko stiklą iškūlęs garsusis Šiaulių maištininkas Jonas Mileris susipyko su savo advokatu

Šiaulių apylinkės teismas atidėjo posėdį, kuriuo turėjo prasidėti Šiaulių skandalais garsėjančio Jono Milerio byla dėl SEB banko durų stiklo sudaužymo. Bylos nagrinėjimas atidėtas dėl to, kad neatvyko vienas pagrindinių liudininkų – banko apsaugininkas. Taip pat J.Mileris nebuvo susipažinęs su bylos medžiaga.
SEB banko stiklą iškūlęs garsusis Šiaulių maištininkas Jonas Mileris
SEB banko stiklą iškūlęs garsusis Šiaulių maištininkas Jonas Mileris / Alvydo Januševičiaus nuotr.

Birželio 23 dieną J.Mileris prie SEB banko surengė nedidelį piketą. Jis piktinosi, kad už nemenkos sumos pinigų išgryninimą jo seseriai teko pakloti per 100 eurų mokesčių.

Per piketą jis lazda išdaužė durų stiklą, kurį bankas įvertino 353 eurais. J.Mileris pripažįsta, kad stikla išdaužė, tačiau teigė nenorėjęs to padaryti – tik pabelsti į duris.

J.Mileris į savivaldybę buvo atėjęs nešinas šakėmis.

Teisinosi, kad kelis kartus barkštelėjo medine lazda į stiklą, o šis netikėtai sudužo. Piketavo J.Mileris su dar keliais asmenimis, kurie atvyko į teismo posėdį jo palaikyti.

J.Mileris nepageidavo turėti advokatą, tačiau jam jis buvo paskirtas. Po teismo posėdžio J.Mileris sugebėjo susipykti su savo advokatu.

„Matau, kad čia su jumis nesusikalbėsiu“, – barė advokatą J.Mileris,  kuris, anot jo, neinformavo kaltinamojo apie bylą, nepaskambino jam prieš teismo posėdį.

J.Mileris yra pagarsėjęs maištininkas, kuris į savivaldybę buvo atėjęs nešinas šakėmis. Taip pat vieno laikraščio redakcijoje yra šaukęs, jog kišenėje turi granatą. Vėliau paaiškėjo, jog tai vaisius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis