Kaip 15min informavo Vilniaus apskrities policija, pranešimas apie lošimų salone „Olybet“ įsismarkavusį klientą gautas trečiadienį, 1 val. 45 min.
Atvykę nurodytu adresu policijos pareigūnai rado įkaušusį 27 metų vilnietį, o salono darbuotoja skundėsi, kad šis, būdamas neblaivus, elgėsi agresyviai, keikėsi, plūdo ir įžeidinėjo salono darbuotojus, grasino jiems; šūkavo ir trukdė kitiems klientams ir personalui tuo pažeisdamas viešąją tvarką.
Pristatytas į policijos komisariatą vilnietis nenustojo keiktis, jam buvo nustatytas 1,44 prom. girtumas, o sulaikytų asmenų patalpoje dar pradėjo spardyti grotas. Į pareigūnų raginimus nusiraminti jis nereagavo.
Vilniaus apskrities policijos Komunikacijos grupė praneša, kad per pastaruosius ketverius metus 28 kartus administracine tvarka baustas vilnietis turės stoti prieš teismą. Jam teks aiškintis ne tik dėl smulkaus viešosios tvarkos pažeidimo, bet ir pareigūnų teisėtų reikalavimų nevykdymo.
Vilnietis 15min teigė su tokiais kaltinimais nesutinkantis. Jis aiškino, kad lošimų salono darbuotoja „padarė klaidą statyme“, dėl kurios jis patyrė nuostolių. O ji, užuot pateikusi paaiškinimą ar sprendusi problemą, iškvietė apsaugos darbuotojus.
„Darbuotoja ėjo neva pasitarti su kolegomis, bet aš per tą laiką užsisakiau alaus ir ji man dar jį atnešė. Jinai neva išėjo aiškintis dėl to statymo pas savo kolegą, bet sulaukiau ne jos, o apsaugos darbuotojų“, – sakė vyriškis.
„Olympic Casino Group Baltija“ Rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas Vytautas Romeika raštu pateikė atsakymą dėl įvykusio konflikto.
„Klientas atsisakė pateikti pretenzijas raštu, nepagarbiai bendravo, atsisakė palikti patalpas, todėl buvo iškviesta apsauga. Šiuo metu „Olympic Casino“ neturi jokių pretenzijų klientui, atliekamas vidinis tyrimas dėl darbuotojos elgesio“, – teigė V.Romeika.
Pasak jo, pagal „Olympic Casino“ nustatytą tvarką klientų pretenzijos turi būti pateikiamos raštu, nes tai nėra lažybų tarpininko, priimančio statymus, kompetencija.