Pagalbos 112 tarnyba apibendrino 2018-uosius: vidutiniškai pokalbiai sutrumpėjo 1 sekunde

Bendrasis pagalbos centras (BPC) apibendrino, kaip karščiausią pagalbos liniją 112 praėjusiais 2018-aisiais metais atspindėjo skaičiai.
Bendrosios pagalbos centro spaudos konferencija
Bendrasis pagalbos centras / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

2018 metais Bendrajame pagalbos centre buvo atsakyta į 2 137 253 pagalbos skambučius, registruota ir pagalbos tarnyboms perduoti pranešimai apie 975 906 įvykius. Tai šiek tiek mažesni skaičiai nei 2017 metais.

BPC iliustracija/Atsakytų skambučių ir tarnyboms perduotų pranešimų skaičiaus santykis
BPC iliustracija/Atsakytų skambučių ir tarnyboms perduotų pranešimų skaičiaus santykis

Netiksliniai ir trukdantys skambučiai, kaip ir 2017 metais, sudarė apie 54 proc. atsakytų skambučių. Filtre buvo užlaikyta 237 891 trukdantis skambutis.

Daugiausia pranešimų sulaukė policija – 520 987. Iš jų didžiausias pranešimų skaičius buvo apie techninius eismo įvykius (60 tūkst.), smurtą artimoje aplinkoje (57 tūkst.) ir kelių eismo taisyklių pažeidimus (51 tūkst.).

Greitosios medicinos pagalbos kompetencijos įvykių buvo mažiau – 395 040, bet į šį skaičių neįtraukti pranešimai, kai žmonės skambina trumpaisiais greitosios medicinos pagalbos numeriais.

Ugniagesiai gelbėtojai į pagalbą vyko 34 484 kartus, o aplinkosauginių įvykių užregistruota 13 875.

Mažėjant skambučių srautui sumažėjo neatsakytų skambučių.

Mažėjant skambučių srautui sumažėjo neatsakytų skambučių ir vidutinis atsiliepimo laikas. Vidutinis atsiliepimo laikas 2018 metais siekė 5 sekundes, per 15 sekundžių buvo atsiliepiama į 91,4 proc. skambučių (palyginimui, 2017 metais vidutinis atsiliepimo laikas buvo 6 sekundės, o per 15 sekundžių buvo atsiliepiama į 88,6 proc. skambučių).

Viena sekunde iki 00:01:52 sutrumpėjo vidutinė pokalbio trukmė. Tačiau šiam rodikliui didelę įtaką daro ilgai trunkantys pokalbiai, kai operatoriams tenka konsultuoti žmones arba užlaikyti nusižudyti ketinantį asmenį iki pagalbos tarnybų atvykimo. Tokie pokalbiai gali trukti ir 20, ir 30 minučių.

BPC iliustracija/Užregistruoti pranešimai pagal įvykių tipus
BPC iliustracija/Užregistruoti pranešimai pagal įvykių tipus

Bendra 2018 metų pokalbių įrašų trukmė siekia daugiau nei 36 tūkst. valandų ir visus juos perklausyti užtruktų ilgiau nei 4 metus.

Vidutinis skambučius aptarnaujančių darbuotojų skaičius buvo didesnis nei ankstesniais metais – 155 (2017 m. – 146,6). Kiekvienam iš jų vidutiniškai teko atsakyti į daugiau kaip 13,2 tūkst. skambučių. Daugiausia kartų atsiliepęs skubios pagalbos skambučių operatorius atsakė į 21,3 tūkst. skambučių.

Per parą vidutiniškai sulaukiama 6,7 tūkst. skambučių, pažymima Bendrojo pagalbos centro atstovės viešiesiems ryšiams Vilmos Juozevičiūtės trečiadienį paviešintame pranešime. Mažiausia skambučių būna ryte tarp 4 ir 6 valandos, o daugiausia – nuo 17 iki 20 valandos. Darbuotojas per 12 valandų pamainą vidutiniškai atsako į 120 skambučių (2017 m. tekdavo atsakyti į 140 skambučių).

Gerėjantys rezultatai, matyt, lemia ir didesnį Lietuvos gyventojų pasitikėjimą. Vidaus reikalų ministerijos duomenimis, net 72 proc. Lietuvos gyventojų teigiamai vertina Bendrojo pagalbos centro darbą.

Bendrasis pagalbos centras vertina gyventojų pasitikėjimą ir stengiasi daryti viską, kad įvykus nelaimei galėtų padėti numeriu 112 besikreipiantiems žmonėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis