Į įvykio vietą pirmieji atskubėjo ugniagesiai gelbėtojai. Automobilyje po smūgio liko įkalintas vairuotojas, tad gelbėtojams teko specialia įranga išlaužti duris. Iš automobilio maždaug trisdešimties metų vairuotojas išlipo pats ir neatrodė itin smarkiai nukentėjęs, netgi bandė vaikščioti, tačiau ugniagesiai liepė gulėti ant žemės tol, kol jį apžiūrės medikai.
Atvykę medikai nedelsdami vyrą įkėlė į greitosios pagalbos automobilį. Kaip smarkiai nukentėjo vairuotojas, paaiškės po detalesnės apžiūros. Avariją stebėję praeiviai tvirtino, kad automobilio vairuotojo veidas buvo kruvinas.
Vyras buvo sąmoningas ir netgi sugebėjo papūsti į alkoholio matuoklį. Juo nustatyta, kad „kelių erelis“ gatve skriejo neblaivus. Alkoholio matuoklis parodė 1,56 promilės girtumą.
Pirminiais duomenimis, vyras važiavo J. Tilvyčio gatve ir pasuko į Nemuno gatvę. Vėliau, kaip manoma, dėl didelio greičio, neblaivumo ar ne itin gerų padangų automobilis pradėjo slysti šonu ir išlaužęs atitvarus apsikabino stulpą. Manoma, kad vairuotojas į stulpą rėžtis galėjo maždaug 80-100 kilometrų per valandą greičiu.
Jei šalia vairuotojo būtų sėdėjęs keleivis, jo gyvybės nebūtų išsaugojusi net išsiskleidusi viena oro pagalvė.
Specialiųjų tarnybų pareigūnai tvirtino taip pat neabejojantys, kad jei šalia vairuotojo būtų kas nors sedėjęs, avarija būtų pasibaigusi žūtimi. Beje, ant už vairuotojo esančios galinės sėdynės buvo pritvirtinta vaiko kėdutė.
Įvykio vietoje gausiai susibūrę smalsuoliai taip pat teigė, kad avarija pasibaigė labai laimingai, kadangi vos už šimto metrų nuo incidento vietos gatvę kerta pėsčiųjų perėja.
Po avarijos pusiau perlenktą „Renault Megane“ išvežė techninės pagalbos automobilis. Bekeliant sumaitotą transporto priemonę ant platformos iš sulūžusių degalų vamzdelių pradėjo tekėti benzinas.
Atnaujinta:
Paaiškėjo, kad 1993 – iaisias gimęs „Renault Megane“ vairuotojas neturėjo vairuotojo pažymėjimo. Ligoninėje jam nustatytas galvos sumušimas ir galvos smegenų sutrenkimas. Vaikinas gydomas Neurochirurgijos skyriuje.