Incidentas įvyko tuomet, kai „Ford“ vairavusi jauna mergina suko į kairę. Šioje sankryžoje tokį manevrą galima atlikti tik tuomet, kai dega papildoma rodyklė. Mergina nepastebėjo, kad žalia rodyklė jau nebedega ir drąsiai suko.
Tuo metu priešpriešine eismo kryptimi važiavusiems automobiliams jau buvo užsidegusi žalia šviesa. Būtent taip sankryžos viduryje ir susidūrė „Ford Fiesta“ bei tiesiai važiavęs „Opel Corsa“.
„Opel“ vairavo garbaus amžiaus vyras. Nors jo automobilis taip pat buvo pažymėtas klevo lapu, tačiau vairuotojas tikino, jog šis ženklas priklauso kitam žmogui, važinėjančiam šiuo automobiliu.
„Opel“ vairuotojas, teises turintis jau daugiau kaip keturiasdešimt metų, tvirtino, jog tai pirma rimtesnė jo avarija. Tuo metu „Ford“ vairavusi ir lemtingą klaidą sankryžoje padariusi mergina teisę sėsti prie vairo gavo vos prieš porą savaičių.
Per avariją žmonės sužalojimų išvengė, tad buvo nuspręsta nekviesti policijos pareigūnų ir pildyti eismo įvykio deklaraciją.
Tiesa, kelių policijos, o vėliau ir patrulių ekipažas sustojo pasidomėti, ar niekam nereikia pagalbos. Avarijos dalyviai patikino, kad sužeistų žmonių nėra, o kaltininkas aiškus, tad policijos paslaugų šį kartą neprireikė.
Abu automobiliai per avariją buvo gerokai apgadinti ir judėti sava eiga nebegalėjo. „Opel“ lūžo pakaba, „Ford“ buvo pramuštas radiatorius, išsiliejo aušinimo skystis, buvo užspaustas ratas.
Transporto priemonės išvežtos techninės pagalbos automobiliu.