Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paradoksas: darbas BPC ištampo nervus, bet per 3 mėnesius psichologo niekam neprireikė

Ketvirtadienį Bendrasis pagalbos centras (BPC) surengė atvirų durų dieną. BPC vadovas neslėpė, kad organizacijai nuolat trūksta darbuotojų. Mat alga čia palyginti maža, o darbas įtemptas ir atsakingas. Kita vertus, nuo gruodžio Pagalbos centre specialiai įdarbinto psichologo konsultacijos ligšiol niekam dar neprireikė.
BPC konferencija per atvirų durų dieną. Viršininkas Audrius Čiuplys – viduryje.
BPC konferencija per atvirų durų dieną. Viršininkas Audrius Čiuplys – viduryje. / Pauliaus Ramanausko/15min nuotr.

„Visos pagalbos tarnybos susiduria su personalo problema. Dėl to, kad yra maži atlyginimai, dėl to, kokia yra demografinė padėtis ir migracija“, – neslėpė BPC viršininkas Audrius Čiuplys.

Pauliaus Ramanausko/15min nuotr./BPC operatorė
Pauliaus Ramanausko/15min nuotr./BPC operatorė

Pagalbos centrui nuolat trūksta maždaug 50 darbuotojų. Situacija tokia, kad kol mokomi dirbti nauji, dalis senbuvių išeina kitur, ir neužpildytų etatų skaičius lieka toks pats.

Ne paslaptis, kad naujam BPC operatoriui pasiūloma 460 eurų alga, tačiau tenka dirbti ir naktimis, ir savaitgaliais. Po metų galima tikėtis atlyginimo pakėlimo iki 500 eurų. Tie, kas dirba įspūdingai ilgai (pvz., 15 metų), gali uždirbti ir 600 eurų.

Tačiau patirtis rodo, kad daugiau kaip penkerius metus BPC operatoriaus postas retai kam lieka mielas. Žmonės tiesiog pavargsta ir išsenka emociškai.

Kita vertus, rūpinantis tiesiogiai į skambučius atsiliepiančiais ir dėl to didžiausią stresą patiriančiais darbuotojais, nuo 2015 m. gruodžio Pagalbos centre specialiai yra įsteigtas psichologo etatas. Iki šiol neabejojama, kad toks užnugaris BPC operatoriams yra reikalingas. Tačiau ši paslauga dar neišpopuliarėjo.

„Kol kas nė vienas dar nesikreipė“, – ketvirtadienį minėjo BPC vadovas A.Čiuplys.

Jis sakė puikiai suprantantis darbuotojus, kurie po kai kurių gelbėjimo operacijų ilgai būna emociškai sugniuždyti. A.Čiupliui pačiam tenka kartais pasiklausyti įrašų, kokias keblias ir karštas situacijas sprendžia jo pavaldiniai. „Man iki šiol kai kurie balsai yra įstrigę. Nelengva pamiršti“, – atsiduso Bendrojo pagalbos centro viršininkas.

Pauliaus Ramanausko/15min nuotr./BPC operatorių salė
Pauliaus Ramanausko/15min nuotr./BPC operatorių salė

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais