Pirkėjų avansai – sukčiams: nei žoliapjovės, nei telefono, nei automobilio VW

Šakių ir Utenos rajonų bei uostamiesčio pareigūnai praneša apie fiksuotus sukčiavimo atvejus, kuomet lengvatikiai pirkėjai nukentėjo pagal tą patį principą – pervedė avansą ar net visą prašomą sumą už prekes, kurios egzistuoja tik apgavikų pažaduose.
Elektroninė bankininkystė
Asociatyvi iliustracija / 123rf.com

2021-08-23 Klaipėdos m. pareigūnams pranešta, jog 2021-08-23 pareiškėja internetiniame skelbimų portale aptiko parduodamą automobilį „Volkswagen Golf“, už kurį pardavėjas prašė 4000 eurų.

Pareiškėja pervedė į nurodytą banko sąskaitą 500 eurų avansą, vėliau jos paprašyta pervesti dar pinigų, o automobilio negavo. Pradėtas sukčiavimo tyrimas, antradienį skelbia Klaipėdos apskrities vyriausiasis policijos komisariatas (VPK).

Kai klaipėdietė pervedė už norimą automobilį „Volkswagen Golf“ 500 eurų avansą, tariamas pardavėjas paprašė atsiųsti dar pinigų.

Rugpjūčio 16 d. apie 11 val. Šakių r. sav. gyventojas (g. 1974 m.) už parduodamą traktoriuką-žoliapjovę „Husqvarna“ pervedė 480 eurų, tačiau iki šiol traktoriuko negavo, pinigų neatgavo. Su traktoriuko pardavėju susisiekti nepavyksta. Patirta 480 eurų žala, fiksuota Marijampolės apskrities policijoje. Pradėtas ikiteisminis tyrimas pagal LR BK 182 str.

2021-08-06 apie 10.00 val. viena jauna moteris (g. 2003 m.) gyvenanti Utenos r., internetiniame skelbimų portale rado skelbimą apie parduodamą mobiliojo ryšio telefoną.

Norėdama jį nusipirkti, pervedė į pardavėjo nurodytą sąskaitą 320 eurų, tačiau telefono jai neatsiuntė.

Padaryta 320 eurų žala, pradėtas ikiteisminis tyrimas, informuoja Utenos apskrities VPK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis