Pirmąją metų dieną telefonu 112 sulaukta 10 490 pagalbos skambučių

Pirmąją 2018-ųjų dieną daugiausia pagalbos prašymų sulaukta tuoj po vidurnakčio.
Bendrasis pagalbos centras
Bendrasis pagalbos centras / 15min.lt/Pauliaus Ramanausko nuotr.

2018 m. sausio 1 d. Bendrasis pagalbos centras (BPC) užregistravo mažesnį pagalbos prašymų skaičių nei prieš metus. Iš viso pirmąją šių metų dieną buvo registruota 10 490 skambučių, parengta ir perduota 4 432 prašymai apie pagalbos poreikį. Palyginimui, 2017 m. sausio 1 d. registruota 12 049 skambučiai ir 4 907 pagalbos prašymai.

Didžiausia tiek šių, tiek praėjusių metų sausio 1 d. pagalbos prašymų dalis buvo susijusi su policijos kompetencijai priskiriamais įvykiais. Užregistruota 2 519 prašymų skirtų policijai, 1 725 – greitajai medicinos pagalbai, 121 – priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai.

Daugiausia skambučių sulaukta tuoj po vidurnakčio. Per pirmąją 2018-ųjų metų valandą užregistruota 726 skambučiai, per antrąją – 600, o vėliau kas valandą jų skaičius vis mažėjo. Mažiausiai skambučių užregistruota tarp 8 ir 9 valandos ryto – tik 158. Antroje dienos pusėje, nuo 13 iki 22 valandos, skambučių srautas vėl padidėjo, bet pirmų valandų aukštumų jau nebepasiekė.

Sulaukta nors ir ne tikslinių, bet malonių skambučių. Pirmasis po vidurnakčio į BPC Klaipėdos skyrių paskambinęs žmogus pasveikino operatorius sulaukus Naujųjų metų ir padėkojo jiems už darbą.

Apibendrinant galima konstatuoti, kad daugiausia pagalbos skambučių teko naktinei pamainai, dirbusiai nuo 2017 m. gruodžio 31 d. 19 val. iki 2018 m. sausio 1 d. 7 val. ryto. Tačiau jos darbuotojams taip pat teko daugiau netikslinių, pasikartojančių ir trukdančių skambučių, todėl pagalbos prašymų jie užregistravo šiek tiek mažiau nei po jų dirbusi dieninė pamaina.

Pirmąją valandą po vidurnakčio daugiausia pranešimų gauta dėl nelaimių, susijusių su fejerverkų sprogdinimu. Buvo pranešta apie įvairaus dydžio traumas, nudegimus, išdaužtus langus ar nuo fejerverkų užsidegusius pastatus. Vėliau padaugėjo nusiskundimų neblaiviais asmenimis, vykstančiais konfliktais ir triukšmu, pasakojama Bendrojo pagalbos centro atstovės viešiesiems ryšiams Vilmos Juozevičiūtės ketvirtadienį paviešintame pranešime.

Sulaukta nors ir ne tikslinių, bet malonių skambučių. Pavyzdžiui, pirmasis po vidurnakčio į BPC Klaipėdos skyrių paskambinęs žmogus pasveikino operatorius sulaukus Naujųjų metų ir padėkojo jiems už darbą.

Siekiant užtikrinti operatyvumą ir atsiliepti į kaip įmanoma daugiau skambučių, BPC Vilniaus ir Klaipėdos skyriuose tiek nakties, tiek dienos metu dirbo sustiprintos pamainos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis