„Kai kyla klausimas, kam policijai būtina įsigyti galingesnių automobilių... Štai ir atsakymas vaizdo registratoriaus įraše, kuomet net sustabdyti vairuotoją būna nelengva“, – rašoma Lietuvos policijos „Facebook“ paskyroje.
Tuo pačiu priduriama, kad vien tądien Lietuvos kelių policijos tarnyba fiksavo 9 atvejus, kai leistinas greitis buvo viršytas daugiau nei 50 km/h.
Vienas komentatorius pasipiktino, kad pareigūnai nedelsiant nestabdė pažeidėjo, kai šis važiavo 180 km/h greičiu, o neva tik provokavo vairuotoją spausti greičio pedalą dar smarkiau.
Kitas komentatorius svarstė, kad pareigūnai tokiu būdu norėjo pažeidėją priversti sumokėti kuo didesnę baudą.
„Ši įranga fiksuoja ne vienkartinį – momentinį, o vidutinį greitį tam tikroje atkarpoje, todėl policijos pareigūnai turėjo prisivyti pažeidėją, įjungti matavimo įrangą ir važiuoti paskui jį apie 500 m, kad užfiksuotų viršytą greitį“, – paaiškino policija.
Taip pat priduriama, kad klaidingas ir pastebėjimas dėl didesnės baudos, nes Lietuvoje vis dar visi vairuotojai, leistiną greitį viršiję daugiau nei 50 km/h, baudžiami tokia pačia bauda, nesvarbu, ar lėkė 60 ar 120 km/h greičiau, nei leidžiama.
Kiti komentatoriai susidomėjo, kaip patys pareigūnai gali važiuoti tokiu dideliu greičiu be švyturėlių, jie sulaukė atsakymo, kad kelyje dirbantiems pareigūnams galioja įstatyme numatytas būtinojo reikalingumo principas.