Pasakojo sėkmės istoriją
Dar mokykloje išgarsėjęs, dabar 24-erių metų R.Jakštys žurnalistams mėgo pasakoti istoriją apie tai, kad tėvų buvo paliktas dar kūdikystėje, augo vaikų namuose, šeimynoje, vėliau – su globėja. O išgarsėjo jis savo veikla bei nuolatiniu darbu su mokiniais.
Pirmuosius pinigus Remigijus tikino uždirbęs dar paauglystėje. Besimokydamas devintoje klasėje jis pasakojo atradęs vieną vaikų mokymu programuoti užsiėmusią korporaciją. Pasiprašė prisidėti prie jos veiklos dirbant su vadyba. Tuomet gavo užduotį – turėjo surengti dvi dienas trukusį renginį – žaidimų kūrimo dirbtuves moksleiviams iš visos Lietuvos.
Užduotį jis įgyvendino, tapo korporacijos vadybininku, vėliau – verslo plėtros vadovu. Daug keliavo po pasaulį, dažnai vedė motyvacinius seminarus. Taip gimė veiklos su moksleiviais užuomazgos.
16-os R.Jakštys teigė pirmą kartą skridęs į JAV, kur dalyvavo tarptautinėse konferencijose. Ten pranešimus skaitė tokių kompanijų kaip „Facebook“ ir „Twitter“ įkūrėjai.
17-os R.Jakštys tikino tapęs bendrovės akcininku ir vykdomuoju direktoriumi.
Galiausiai tik vidurinį išsilavinimą įgijęs R.Jakštys įkūrė savo verslą – tapo VšĮ „Mokinio karjera“ generaliniu direktoriumi. O juo tapęs, neva įgyvendino programas moksleiviams, kurių metu šie galėjo neatlygintinai praktikuotis ir susipažinti su skirtingomis darbo sritimis.
Gyrėsi karjeros ugdymo kelionių agentūra
„Pradėjau nuo seminarų mokiniams. Susipažinau su vienu vokiečiu, kuris tapo bendraturčiu, o paskui jis perleido savo įmonės dalį. Organizuojame keliones moksleiviams. Jos nėra brangios. Tarkim, keturios dienos Berlyne kainuoja 150–200 eurų. Turime partnerius, gerus jų pasiūlymus, todėl ir kainos tokios. Vienu metu keliauja apie 30–40 vaikų, tai 7–11 klasių moksleiviai.
Mūsų darbo kryptis susijusi su neformaliu ugdymu, tai nėra poilsinės kelionės. Esame kaip karjeros agentūra, skirta mokykloms, bet dirbame iš kelionių prizmės. Dirbame pagal švedų ir suomių neformalaus ugdymo programas, jas pritaikėme mūsų kelionėms. Su grupe mokinių važiuojame į Varšuvą, Berlyną, Geteborgą, taip pat į Latviją ir Estiją. Tai – mentorystės programa moksleiviams.
Moksleiviai išeina iš savo komforto zonos, jie save analizuoja, yra refleksijos, kurių metu jie mokosi pažinti save, atrasti savo specialybę, žinoti, kaip mokytis, kaip integruoti technologijas į mokslą. Kelionių metų lankomės ir įmonėse, tarkime, bankuose.
Noriu, kad paaugliai sužinotų, kaip atrodo šiuolaikinė XXI amžiaus įmonė. Trumpai tariant – esame karjeros ugdymo kelionių agentūra, skirta mokykloms“, – taip apie savo veiklą dar 2020 metais 15min duotame interviu kalbėjo R.Jakštys.
Jis tuomet prisipažino labai besidžiaugiantis tuo, ką daro, nes tokia veikla paverčia du pagrindinius pomėgius darbu ir tuo pačiu – problemos sprendimu.
„Aš dievinu keliones ir dar man patinka motyvacija, karjeros ugdymas, koučingas. Manau, kad prisidedu prie mokinių gyvenimo teigiamos kaitos“, – tikino jaunasis mentorius.
Paklaustas, kaip mokiniai jį atranda, R.Jakštys 2020 metais nurodė tiesiog siunčiantis pasiūlymus mokykloms.
Nuolatinis mokyklų svečias
Vaikinas mėgdavo lankytis įvairiose plačiai duris jam atvėrusiose Lietuvos mokyklose, kur vesdavo paaugliams motyvacines paskaitas.
„Pats paskambinu mokyklai, papasakoju, kas esu ir kad noriu atvažiuoti. Jie pasižiūri mano CV ir priima pas save. Dažniausiai susitinku su 9-11 klasių moksleiviais. Jie tikrai manęs klauso, jiems įdomu. Juk kalba kažką pasiekęs bendraamžis...
Be to, moku įtaigiai kalbėti.
Akis į akį susitikau jau su 15 tūkst. šalies moksleivių. Aš stengiuosi auginti jaunąją kartą, rūpinuosi šalies ekonomika. Man smagu padėti kitiems. Tai darau ne tam, kad tapčiau populiarus ar įvertintas. Tvirtai stoviu ant žemės. Tačiau manau, kad geri darbai kalba patys už save“, – taip dar 2016 metais 15min duotame ankstesniame savo interviu teigė jaunuolis.
Vėliau su kai kuriais jo kuriamu įvaizdžiu susidomėjusiais moksleiviais jis užmegzdavo pažintis socialiniuose tinkluose, pakviesdavo jo įstaigoje atlikti tariamą praktiką, susipažinti su verslo aplinka, kaip tariamus praktikantus juos netgi veždavosi į keliones.
Kai kurie vaikai mėnesiui apsigyvendavo kartu su juo bute Savanorių prospekte Kaune.
„Manau, kad prisidedu prie mokinių gyvenimo teigiamos kaitos“, – tikino jaunasis mentorius.
Viskas vyko su susidomėjusių „praktika“ paauglių tėvų žinia. Šie pasitikėjo jaunuoju, TV ekranuose ne kartą šmėžavusiu mentoriumi. R.Jakštys netgi pakišdavo pasirašyti mokymų sutartį, paauglių tėvus tikindavo, kad bute praktika atliekama dėl to, kad jų „besipraktikuojantys“ sūnūs paaugliai išmoktų savarankiškumo, atsakingumo.
Tačiau yla netikėtai pradėjo lįsti į paviršių.