Avarija įvyko tuomet, kai nuo Panevėžio pusės važiavusiam miškovežiui, gabenusiam rąstus, sprogo priekinė kairės pusės padanga. Sunkiasvorė transporto priemonė akimirksniu tapo nevaldoma.
Tuo metu priešpriešine eismo kryptimi važiavo kitas miškovežis, tačiau be krovinio. Pastarojo vairuotojas, pastebėjęs jam iš priekio artėjantį vilkiką, dar bandė trauktis į kelkraštį, bet miškovežiai vienas kitą kliudė.
„Pamačiau, kad jis važiuoja į mano juostą. Supratau, kad jam sprogo padanga, nes jis dar bandė sukti vairą į savo pusę. Aš irgi pasitraukiau į dešinę, bet tuomet pajutau smūgį. Jo vilkikas kliudė manojo kabiną ir susikabino mūsų priekabos. Dėl greičio ir mano, ir jo priekaba sulūžo. Aš važiavau tuščias, o jis vežė rąstus ir jie pradėjo kristi ant kelio“, – sakė vieno iš miškovežių vairuotojas Petras.
Krintantys rąstai kliudė taip pat į Panevėžio pusę važiavusį Lietuvos kariuomenės Depų tarnybos autobusiuką. Avarijos metu juo važiavo du kariškiai. Transporto priemonę rąstai tiesiog nušlavė nuo kelio ir ši vertėsi ant šono.
Incidento metu išsiskleidė autobusiuko oro pagalvės. Jos apsaugojo ekipažą nuo rimtesnių sužalojimų. Medikų pagalbos prireikė keleivio vietoje važiavusiai kariškei. Moteris skundėsi rankos skausmais, todėl medikai ją išgabeno į ligoninę.
Kariškiai džiaugėsi, kad pabirę rąstai nuo asfalto neatšoko aukštyn ir riedėdami pažeme autobusiuką tiesiog nustūmė nuo kelio. Priešingu atveju avarijos pasekmės galėjo būti skaudesnės. Kariškiai tvirtino, kad iš Šiaulių jie važiavo vykdyti tarnybinės užduoties.
Po avarijos kelyje sutriko eismas, rąstais buvo užversta dalis eismo juostos. Surinkti po kelią ir šalia jo išsibarsčiusių rąstų atvyko kitas miškovežis.