Užfiksuota ne mažiau kaip 510 Kelių eismo taisyklių pažeidimų, pradėti 8 ikiteisminiai tyrimai dėl vairuotojų padarytų nusikalstamų veikų, t. y. transporto priemonių vairavimo apsvaigus nuo alkoholio, kai nustatytas daugiau negu 1,5 promilės girtumas.
Nustatyti 68 atvejai, kai vairuotojai, vairuodami, naudojosi mobiliojo ryšio priemonėmis, 58 pėsčiųjų nustatytos tvarkos kelyje nepaisymo atvejai, 23 asmenys, vairavę transporto priemones, nors teisės tam neturi.
Ryte, keletas minučių po septintos, Kaune, Europos ir Kalvarijos gatvių sankryžoje, automobilis „Renault Modus“, vairuojamas 29 metų moters, sukdamas į kairę, nepraleido ėjusios pėsčiosios ir ją kliudė. Nukentėjusi 55 metų moteris pristatyta į ligoninę.
Popietę (apie 13.50 val.) Kaune, Gričiupyje, Kovo 11-osios gatvėje, 22 metų vaikino vairuojamas automobilis „Opel Astra“ partrenkė per pėsčiųjų perėją ėjusią 19 metų merginą. Ji po įvykio nuvežta į ligoninę.
Vakare (21 val.) Klaipėdoje, Taikos prospekte, lyjant, apšviestame ruože, pirminiais duomenimis, per pėsčiųjų perėją degant raudonam šviesoforo signalui bėgusį jaunuolį parbloškė automobilis „Toyota Yaris“, kurį vairavo 21-erių mergina. Nukentėjo 22 metų vaikinas, Turkijos Respublikos pilietis, jis paguldytas į ligoninę.
Vakare, po dešimtos, gautas pranešimas iš ligoninės, kad į gydytojus kreipėsi 19 metų vaikinas ir mergina, gimusi 2000 metais. Jie dalyvavo eismo įvykyje Vilniuje. Po vidurdienio Senamiestyje, Subačiaus gatvėje, susidūrė automobilis „Jaguar“, kurį vairavo minėtas jaunuolis, ir „Opel Astra“, vairuojamas 45-erių vyro. Abiem jaunuoliams suteikta medicinos pagalba.
Lietuvos kelių policijos tarnyba primena pėstiesiems ir transporto priemonių vairuotojams, kad pėstiesiems įžengti į važiuojamąją kelio dalį leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Prieš įžengdami į važiuojamąją kelio dalį ir eidami ja, pėstieji turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir pan.), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.
Vairuotojas, artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, privalo sulėtinti važiavimo greitį arba sustoti prieš kelio ženklą „Pėsčiųjų perėja“, kad praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties eismo juostą, o keliuose su viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą perėjoje įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios kelio dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį.
Transporto priemonių vairuotojai privalo imtis papildomų atsargumo priemonių tamsiuoju paros metu, esant blogam matomumui arba tais atvejais, kai pėsčiųjų perėja iš vairuotojo vietos nėra gerai apžvelgiama, ir įsitikinti, kad pėsčiųjų perėjoje nėra pėsčiųjų, kuriuos turėtų praleisti.
Jeigu prieš pėsčiųjų perėją sustojo transporto priemonė, ta pačia kryptimi važiuojantis vairuotojas privalo sustoti ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinęs, kad perėjoje nėra pėsčiojo, kuriam jis galėtų sutrukdyti arba sukelti pavojų. Jeigu prieš pėsčiųjų perėją transporto priemonė sulėtino greitį, ta pačia kryptimi važiuojantis vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinęs, kad perėjoje nėra pėsčiojo, kuriam jis galėtų sutrukdyti arba sukelti pavojų.
Vairuotojui draudžiama įvažiuoti į pėsčiųjų perėją, kol pėstieji, kuriuos privaloma praleisti, neišėjo iš jo užimamos eismo juostos, taip pat jeigu už jos yra kliūtis (grūstis ir pan.), dėl kurios reikėtų sustabdyti transporto priemonę.