„Šita mašina jau seniai turėjo būti sąvartyne“, – 15min.lt žurnalistui žvilgsniu rodydamas į sudaužytą taksi automobilį, pykčio neslėpė naujojo modelio „VW Jetta“ vairuotojas.
Jis kartojo niekaip negalintis suprasti, kaip automobilis gali sugesti ir sustoti judrios gatvės viduryje. Juolab taksi, kuriuo vežami keleiviai.
Taksistas kategoriškai atsisakė pasakoti apie avarijos aplinkybes. Tuo tarpu savo kaltės dėl avarijos neneigiantis VW vairuotojas minėjo, kad taksi automobilyje buvo du keleiviai – moteris ir vyras. Nei jie, nei susidūrusių mašinų vairuotojai rimčiau nesužaloti. Keleiviams buvo atsiųstas kitas taksi, padėjęs vilniečių porai pasiekti kelionės tikslą.
Avarija įvyko ties transporto žiedu prie pedagoginio universiteto. 1991 m. laidos mėlynas „Audi 100“ taksi automobilis sugedęs stovėjo vidurinėje, antrojoje eismo juostoje. Anot VW vairuotojo, avarinio ženklo taksistas už savosios transporto priemonės nebuvo pastatęs.
Paprastai šia magistraline gatve transporto srautas juda kiek didesniu nei leistinu 60 km/val. greičiu – bent 70-80 km/val.
„Jetta“ vairavęs vyriškis prisipažino, kad šiai kliūčiai judrioje gatvėje buvo nepasiruošęs. Paskutiniu momentu jis dar bandė stabdyti, manevruoti, tačiau nespėjo ir rėžėsi į taksi galą.
Išperkamosios nuomos įmokas mokantis vilnietis minėjo, kad turi kasko draudimą, todėl finansinių nuostolių patirs tik dėl kelių šimtų litų frančizės ir galbūt pabrangsiančio privalomojo civilinio draudimo. Nuo praėjusios žiemos šiuo „VW Jetta“ važinėjantis vairuotojas sakė, kad mašiną susiremontuos – jis nesilaiko nuostatos, kad daužtą automobilį būtina kviesti į naują.
Po įvykio iš vėžių išmušti avarijos dalyviai sunkiai pildė avarijos deklaracijas. Nepasisekus to padaryti iš pirmo karto, vyrai ieškojo švarių blankų ir bandė iš naujo.
Beje, kaip rašo 15min.lt, šeštadienį tai jau antra techninė avarija Vilniuje, kurios metu sudaužyta 2012 m. gamybos mašina: popietę Žirnių gatvėje sunkvežimis ties pėsčiųjų perėja taranavo visureigį „Audi Q5“.