01 30

Šokiruojantys vaizdai iš Vilniaus: galingais automobiliais apsiginklavusiems kelių ereliams negalioja jokios taisyklės

15min sulaukė skaitytojo laiško apie tai, jog internete vis sparčiau populiarėja „TikTok“ platformos kanalas pavadinimu „vln.community“, kuriame publikuojamas ir propaguojamas chuliganiškas vairavimas. Pareigūnai teigia, kad šią asmenų grupę žino ir stebi, o praeityje už chuliganišką vairavimą yra buvę ir nubaustų asmenų.

Savo veiksmus publikuoja internete

15min pasiekusiame skaitytojo laiške teigiama, kad „TikTok“ platformoje publikuojami vaizdo įrašai jį privertė sunerimti tiek dėl savo paties, tiek dėl jo artimųjų saugumo. Pranešėjas nurodė, kad vaizdo įrašai grupėje „vln.community“ skelbiami jau daugiau kaip pusmetį.

„Tai viena iš paskyrų, kurioje yra vaizduojami gyvybei pavojingi manevrai Vilniaus miesto gatvėse. Ypač pirmieji vaizdo įrašai. Keli rusakalbiai kelia avaringas situacijas dešimtims automobilių aplink save, tuo didžiuojasi, dalijasi socialiniuose tinkluose. Šiuos vaizdo įrašus peržiūrėjo apie 650 tūkstančių žmonių. Vaizdo įrašai buvo pradėti skelbti 2023 metų vasarą, jie ir toliau aktyviai skelbiami.

Peržiūrėjus vaizdo įrašus, manau, klausimų nekils, kodėl noriu apsaugoti kitus

Numeriai yra uždengti, bet asmenys iki šiol nesustabdyti, šiuos veiksmus daro daugiau nei pusmetį. Manau, kad tai puikus pavyzdys, kaip yra sukeliamos mirtinos avarijos. Peržiūrėjus vaizdo įrašus, manau, klausimų nekils, kodėl noriu apsaugoti kitus. Tikiuosi, kad bus rasti agresyviai vairuojantys asmenys, kol neįvyko mirtina avarija“, – rašė skaitytojas.

Akivaizdūs chuliganiško ir pavojingo vairavimo faktai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis