2019 08 11 /17:18

Sostinėje dėl parduotuvėje „Senukai“ išsipylusios druskos rūgšties buvo evakuoti žmonės

Sekmadienio popietę iš „Senukų“ parduotuvės „Nordika“ prekybos centre Vilniuje teko evakuoti žmones. Pranešta, kad čia išsipylė druskos rūgštis.
„Nordikos“ antrojo etapo atidarymas
Asociatyvi iliustracija / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Maždaug 15 val. 30 min. parduotuvės lankytojai išgirdo sirenas.

Kaip informuoja Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas, jiems pranešta apie prekybos centro išdavimo skyriuje išsipylusią neaiškią cheminę medžiagą. Ji skleidė aitrų kvapą.

Įvykio vietoje ugniagesiai išsiaiškino, kad išsipylė druskos rūgštis.

Incidentas likviduotas, rūgštis surinkta kvarciniu smėliu.

Po tokio įvykio, pagal rekomendacijos, prekybos centrą šiandien bus uždarytas, darbą turėtų pradėti pirmadienį.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Tarnybos įvykio vietoje
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Tarnybos įvykio vietoje

„Mūsų prioritetinė užduotis šiuo metu – užtikrinti klientų ir darbuotojų saugumą. Preliminariais duomenimis, dėl neapdairaus sandėlio darbuotojo kaltės buvo nuversti keli bakeliai su druskos rūgšties tirpalu. Operatyviai evakavome klientus ir darbuotojus, tuo pačiu apie incidentą pranešėme gelbėjimo tarnybai, kuri greitai neutralizavo ir surinko tirpalą. Šiuo metu įvykio vietoje yra visos atitinkamos tarnybos ir įvykis lokalizuotas. Norime būti visiškai tikri, kad žmonių sveikatai negresia net menkiausias pavojus, todėl parduotuvę uždarysime kol patalpos visiškai išsivėdins ir bus saugios tiek darbuotojams, tiek klientams“, – situaciją komentuoja prekybos centro „Senukai“ atstovė Lina Klakauskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis