Įmonės transporto direktorius Marius Vencius BNS sakė, kad į mažiausiai dviejų žmonių gyvybes nusinešusią avariją patekęs vilkiko vairuotojas nebuvo sulaikytas, jis tik apklaustas teisėsaugos ir Lietuvoje turėtų būti jau šiandien.
„Dėl įtarimų mes nežinome, žinome tik tai, kad Italijos pareigūnai jį apklausė nuo ryto iki vakaro, jį paleido ir tai yra geras požymis“, – BNS sakė M.Vencius.
Anot jo, šiuo metu įmonei ir 39-erių vairuotojui Dariui Zujui Italijoje atstovauja advokatas. Jis bendradarbiauja su teisėsauga tyrėjams rengiant išvadas dėl avarijos.
Vairuotojui bus leista kelias dienas pailsėti, atsigauti nuo sukrėtimų – tikimasi, kad šią savaitę jis apie avariją viešai papasakos pats.
Įmonės atstovas pakartojo poziciją, kad pirminiai įrodymai leidžia teigti, jog nelaimė, kai geležinkelio pervažoje per susidūrimą nuo bėgių nuriedėjo keli traukinio vagonai, įvyko dėl netinkamai suveikusios sankryžos reguliavimo sistemos.
„Turime gavę porą vaizdo įrašų nuo greta esančių namų kamerų, ir ten, kiek mūsų paprasta akis mato, vilkikas įvažiavo nedegant jokiems signalams, esant pakeltiems užtvarams – įvažiavus į sankryžą, po 5–10 sekundžių pradėjo veikti signalizacijos ir leistis užtvarai, tada atvažiavo traukinys. Matome, kad vairuotojas tikrai nekirto sankryžos esant draudžiamam signalui“, – pasakojo M.Vencius.
Transporto direktorius pripažino, kad dėl tragiško įvykio įmonė Italijoje greičiausiai sulauks didesnės kontrolės.
Vilkikas vežė nestandartinį krovinį – inžinerinį mechaninį įrenginį.
Naujienų portalas 15min praėjusią savaitę pranešė, kad sunkvežimio vairuotojui D.Zujui ketvirtadienį Italijos teisėsauga pareiškė įtarimus „dėl netyčinės geležinkelio katastrofos sukėlimo“.
Bendrovė teigia, kad sunkvežimis važiavo su trijų automobilių palyda, du iš šių automobilių pravažiavo pervažą dar iki į ją įvažiuojant sunkvežimiui.
Per nelaimę Italijos šiaurėje žuvo du, sužeista 18 žmonių. Sunkvežimis su lietuviškais registracijos numeriais važiavo į netoliese esantį sandėlį. Per avariją nuo bėgių nuvirto trys keleivinio traukinio vagonai. Vairuotojas buvo blaivus.
Kaip skelbta, tarp žuvusiųjų – traukinio mašinistas bei vienas iš sunkvežimio palydos atstovų. M.Vencius sako, kad pėsčiomis per pervažą vilkiką lydėjęs vyras taip pat greičiausiai laiku nepastebėjo traukinio dėl galbūt nesuveikusios signalizacijos.