Teises jau „pragėrusi“ panevėžietė šėlioja ir toliau – šįkart 3,40 promilės ir sukelta avarija

Sekmadienio vakarą Panevėžio policijos pareigūnams įkliuvo neblaivi vairuotoja. „Audi“ vairavusi moteris buvo tokia girta, kad tiesioje gatvėje sugebėjo atsitrenkti į stovintį automobilį.

Apie galimai neblaivią vairuotoją policijos pareigūnams pranešė pilietiškas panevėžietis. Vyrui įtarimą sukėlė keistai manevruojantis pilkos spalvos „Audi“ automobilis.

Panevėžietis nusprendė pasekti iš paskos įtartino automobilio ir apie jo judėjimo kryptį nuolatos informavo policijos budėtoją.

Galiausiai „Audi“ pasuko į Vilties gatvę, kur trenkėsi į šalikelėje stovėjusį „Ford Galaxy“. Paaiškėjo, kad prie „Audi“ vairo sėdo visiškai girta moteris.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarija Panevėžyje
Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarija Panevėžyje

Avarijos vietoje pasirodė keli policijos pareigūnų ekipažai. Moteris iš pradžių su pareigūnais nebendravo ir vis kažkam intensyviai skambino telefonu.

Avarijos vietoje buvo nuspręsta patikrinti vairuotojos blaivumą. „Audi“ salone mėtėsi net keletas tuščių plastikinių alaus butelių, tvyrojo stiprus alkoholio kvapas. 

Iš pradžių nenorėjusi pūsti į alkoholio matuoklį vairuotoja persigalvojo ir trečiu bandymu įpūtė reikalingą oro kiekį. Netrukus alkoholio matuoklio ekrane įsižiebė skaičiai 3,40. Tai reiškia sunkų girtumo laipsnį.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarija Panevėžyje
Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarija Panevėžyje

Paaiškėjo, kad ši vairuotoja policijos pareigūnams jau yra žinoma. Prieš kurį laiką, būdama neblaivi, ji taip pat buvo patekusi į avariją ir tuomet prarado vairuotojo pažymėjimą.

Vairuotojos likimą spręs teismas, kuris taip pat gali konfiskuoti ir pažeidimo padarymo priemonę – automobilį „Audi“. Tiesa, transporto priemonė priklauso ne ją vairavusiai moteriai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis