Incidentas įvyko tuomet, kai BMW 316 vairavęs vaikinas rėžėsi į „Mazda“. Pastarasis automobilis sustojo prie raudono šviesoforo signalo reguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje.
Ta pačią kryptimi važiavęs BMW 316 vairuotojas tikino, kad pamatyti priekyje sustojusį automobilį jam sutrukdė autobusas. Panevėžietis bandė stabdyti, tačiau susidūrimo išvengti nepavyko. Nors jaunuolis tikino, kad važiavo vos antra pavara ir gana lėtai, tačiau stabdymo žymės bylojo ką kitą.
Jaunuolis teisinosi, kad jo BMW 316 stabdžių sistema modifikuota ir entuziastingai aiškino, kad ji pritaikyta galinių ratų prasukimui tuomet, kai automobilį stabdo priekiniai stabdžiai. Šis triukas automobilių mėgėjų gretose geriau žinomas „Burnout“ pavadinimu.
Vairuotojai būtų galėję užpildyti eismo įvykio deklaraciją, tačiau paaiškėjo, kad BMW 316 vairuotojas neturi vairuotojo pažymėjimo. Į avariją teko kviesti Panevėžio kelių policijos pareigūnus.
Atvykusiems pareigūnams BMW 316 vairuotojas paaiškino, kad neturi vairuotojo pažymėjimo. Jam teisė vairuoti niekada ir nebuvo suteikta. Panevėžietis aiškino, kad niekaip nesusiruošia lankyti vairavimo mokyklos, kad gatvėmis galėtų važinėti legaliai.
Panevėžietis atskleidė, kad tai pirmas kartas, kai jis patenka į eismo įvykį. Iki tol jis du kartus baustas už vairavimą neturint tam teisės, tačiau tuomet jam avarijų išvengti pavyko.
BMW 316 automobilį vaikinas pirko avarijos išvakarėse už 400 eurų. Pareigūnams jis galėjo pateikti tik pirkimo – pardavimo sutartį. Ilgai savo automobiliu jaunuoliui pasidžiaugti neteko, mat buvo nuspręsta BMW 316 išvežti į aikštelę saugojimui.
Kartu su draugais BMW 316 vairuotojas iš savo automobilio išsiėmė garso aparatūrą ir tikino, kad magnetola ir garsiakalbis bus panaudoti kitoje transporto priemonėje.