Draudimo bendrovė „Gjensidige“ sulaukė pranešimo, kad draudiku prisistatęs žmogus skambino ir primygtinai siūlė suteikti paskolą. Įtarimą sukėlė tai, jog jis prašė pervesti „administracinį mokestį“.
„Draudimo bendrovė „Gjensidige“ atkreipia dėmesį ir ragina gyventojus būti budriais – draudimo bendrovės neteikia paskolų ir neprašo atlikti mokėjimų už draudimo paslaugas, kalbantis telefonu“,– rašoma „Gjensidige“ pranešime.
Jeigu kyla įtarimų dėl telefonu gauto pasiūlymo, gyventojai raginami skambinti įmonės klientų aptarnavimo centrui ir pasitikslinti informaciją.
Kilus įtarimams dėl galimo sukčiavimo rekomenduojama pranešti policijai, suteikiant kuo daugiau informacijos apie galimą sukčiautoją – iš kokio numerio skambinta, į kokią sąskaitą prašyta pervesti pinigus ir t.t.