Nelaimė A.Goštauto g. ir Gedimino pr. sankirtoje įvyko šiek tiek prieš 18 val. Iš Gedimino pr. į A.Goštauto g. sukusio automobilio Toyota vairuotoja taranavo apsauginę tvorelę ir kelio ženklą.
Vėliau moteris sakė, kad jai sukant į kairę, tuo pat metu keli automobiliai, važiavę nuo senojo Žvėryno tilto, suko į dešinę. Moteris teigia instinktyviai automobilį pakreipusi dar kairiau, kad posūkyje išsitektų visi į A.Goštauto gatvę sukantys automobiliai. Ir iš karto pajuto smūgį.
Per avariją šiek tiek apgadintas lengvasis automobilis, suniokota saugumo salelės įranga. Žmonės nenukentėjo.
Beveik identiška avarija šioje užkeiktoje sankryžoje užfiksuota ir praėjusį trečiadienį.
Sauliaus Chadasevičiaus/15min.lt nuotr./„VW Transporter“ avarijos pasekmės |
Kaip ir ketvirtadienį, trečiadienio pavakarę nesėkmę patyrė iš Gedimino prospekto į kairę sukęs Volkswagen Transporter vairuotojas.
Senas, dar 1987 metais pagamintas nedidelis raudonas krovininis autobusiukas priekiu atsirėmė į kelio ženklo apsauginę tvorelė.
Gana smarkiai apgadinta ir ši apsauga, ir mikroautobusas: sulankstytas kairės pusės priekinis sparnas, išdaužtas posūkio žibintas.
Beje, po trečiadienio avarijos apsauginė tvorelė buvo tik sulankstyta, o ketvirtadienį Toyota vairuotoją ją visiškai „pribaigė“ – nulaužė visiškai.
15min.lt daug sykių pasakojo, kad šioje tarsi užkeiktoje miesto sankryžoje nuolat daužomi automobiliai. Net patys jos projektuotojai viešai pripažino, kad sukūrė juodąją skylę, tad miesto valdžiai paliepus būtų pasiryžę broką taisyti.
Savo ruožtu savivaldybės atsakingas pareigūnas pareiškė, kad vairuotojai paprasčiausiai turėtų „išjungti pasipuikavimo pavarą“ ir įveikiant sankryžą nekils jokių problemų.
Tuo tarpu praėjusį pavasarį už tvarką ir eismą sostinėje atsakingi pareigūnai pagaliau pripažino klaidas ir ėmėsi veiksmų joms ištaisyti – užkeiktais praminti šviesoforai sankryžoje prie Seimo demontuoti ir perkelti toliau nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo vidurio.
Pusmečio patirtis rodo, kad šviesoforai dabar stovi saugiai ir nėra vairuotojų kas mėnesį ar net kasdien taranuojami, kaip kelerius metus iki šiol.
Tačiau pavojus vairuotojams, kaip akcentavo 15min.lt, lyg tyčia paliktas. Šviesoforus saugojusios saugumo salelės ir geležiniai lankai liko ten, kur ir buvo. Tokiu būdu esą saugomi pėstieji.
Tenka pripažinti, kad saugumo salelės įrengtos taip, kad būtų kuo geriau pastebimos: paryškintos geltonais dažais, pažymėtos nukreipiamaisiais kelio ženklais, tačiau karti patirtis rodo, jog šių dalykų gali nepakakti. Dėl prastos sankryžos konfigūracijos sklandžiai posūkį darantiems vairuotojams šias metalo konstrukcijas dažnai užstoja automobilių statramsčiai.
Eismo tvarkytojams iškart buvo siūloma šiek tiek patraukti saugumo saleles tos vietos link, kur dabar stovi šviesoforai. Pėstiesiems vietos irgi liktų pakankamai. Šiuo siūlymu nepasinaudota.
Tad ir toliau vilniečiams bei sostinės svečiams šioje liūdną istoriją turinčioje vietoje tenka linkėti sėkmės ir budrumo.