Vietoje naujo geriausio draugo – pažintis su apsukriais sukčiais

Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato (toliau – Kauno apskr. VPK) policijos pareigūnai baigė ikiteisminį tyrimą, kurio metu pareigūnams žinoma vyrų trijulė nusprendė pasipelnyti ir, pasitelkę internetinius portalus, talpino įvairių veislių šuniukų, kuriuos neva parduoda, nuotraukas.
Maltos bišonas Sensation of Lovely House
Asociatyvi iliustracija: Maltos bišonas / „Tauro kennel“ nuotr.

Į Kauno apskr. VPK pareigūnų akiratį pateko trys vyrai, kurie nusprendė neteisėtai pasipelnyti iš asmenų, norinčių įsigyti įvairių veislių šuniukus. 18 ir 46 metų kauniečiai bei 31 metų vyras, kuris šiuo metu atlieka laisvės atėmimo bausmę Marijampolės pataisos namuose, sugalvojo neteisėtą būdą pasipildyti pinigines.

Vyrai viename gerai žinomame internetiniame portale talpino melagingus skelbimus apie parduodamus „Toy“ pudelių, „Kavalieriaus Karolio spanielio“ bei „Maltos bišono“ veislių šuniukus. Žmonės iš įvairių Lietuvos miestų, susisiekdavo su „pardavėjais“ telefonu ir nieko blogo neįtardami, pervesdavo avansus. Tačiau norimų augintinių taip ir negaudavo. Nuo sukčių nukentėjo 14 augintinius norėjusių įsigyti žmonių.

Dėl šio įvykio Kauno apskr. VPK Kauno miesto Dainavos policijos komisariate praėjusią savaitę baigtas ikiteisminis tyrimas dėl sukčiavimo pagal Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 182 str. 1 d. ir 3 d. Už tai gresia viešieji darbai arba bauda, arba laisvės apribojimas, arba areštas, arba laisvės atėmimas iki trejų metų.

Tyrimą organizavo ir jam vadovavo Kauno apygardos prokuratūros Kauno apylinkės prokuratūros Alytaus apylinkės prokuratūros prokurorai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis