Vilniaus apskrities VPK pranešimą apie įvykį L.Asanavičiūtės gatvėje esančioje „Rimi“ parduotuvėje gavo ketvirtadienį, 11.15 val.
Policija buvo informuota, kad klientas parduotuvėje smurtavo prieš apsaugos darbuotoją.
Dėl konflikto buvo uždaryta parduotuvė.
Pareigūnams pranešta, kad medikų niekam nereikia.
Į įvykio vietą atvykę pareigūnai aiškinosi įvykio aplinkybes.
„Rimi“ aiškino, kad konfliktas įvyko dėl parduotuvėje reguliuojamų klientų srautų.
„Artėjant šventėms stebime padidėjusį klientų skaičių mūsų parduotuvėse ir naudodamiesi proga norėtume priminti, kaip apsipirkti visiems yra saugiausia ir patogiausia. Mažesnėse parduotuvėse, kuriose pirkėjų srautas reguliuojamas krepšeliais, atsižvelgiant į prekybos salės plotą, vienu metu gali būti tik tam tikras skaičius pirkėjų. Tai reiškia, kad pasiekus maksimalią ribą pirkėjai turi palaukti lauke, kol galės patekti į parduotuvę.
Šiandien Vilniuje, Asanavičiūtės g., esančioje „Rimi Vaivorykštė“ įvykęs apsižodžiavimas tarp kliento ir apsaugos darbuotojo buvo tokios situacijos pavyzdys. Primename, kad didžiosiose „Rimi“ parduotuvėse, kur patekti galima su Galimybių pasais, klientai į jas įeina greitai, lauke laukti nereikia, tad kviečiame į tai atsižvelgti, renkantis apsipirkimo vietą“, – komentavo parduotuvės atstovai.
Dar spalio mėnesį toje pačioje „Rimi“ parduotuvėje klientas pašovė apsaugininką kilus konfliktui dėl kaukės, kurios į parduotuvę užėjęs vyriškis nenorėjo užsidėti.