Vilniuje nufilmuotas BMW: judrioje gatvėje visus aplenkė, bet pirmame posūkyje „prisiplojo“

Socialinio tinklo grupėje „Reidas TV“ paviešintas vaizdo įrašas: keleivis filmavo BMW vairuotoją, kaip pastarasis „šauniai vairuoja“, bet siužetas baigėsi ne pagal sumanymą. Nesudėtingame posūkyje kelių erelį bei jo kelionės draugus ištiko gėdinga avarija.

Interneto lankytojų žiniomis, jaunų vyrų kompanija birželio 6-ąją chuliganiškai važinėjosi po Vilnių, o aštrius pojūčius bandė sustiprinti, transliuodama kelionę internete tiesiogiai. Transliacija nutrūko dėl gėdingos avarijos.

„Reido“ grupėje paviešinto vaizdo įrašo originalus garso takelis pakeistas muzikiniu, nes BMW ekipažo nariai keikiasi. „Filmas muzikinis, nes jeigu ne muzika, tai tektų klausytis neišverčiamo rusų folkloro ir nenorminės leksikos“, – su šmaikščiu komentaru paviešinta ši redaguota video versija.

Tuo metu, kai vairuotojas, regis, nusprendžia savąjį šou judrioje gatvėje užbaigti, įvyksta netikėtas dalykas.

Siužetas prasideda ties tiltu per Neries upę – nuo vadinamojo Pedagoginio universiteto BMW juda Seimo tunelio link.

Magistralinėje Geležinio Vilko gatvėje daug transporto priemonių, tarp kurių BMW „pilotas“ esą meistriškai „nardo“.

Tuo metu, kai vairuotojas, regis, nusprendžia savąjį šou tunelio gale užbaigti, įvyksta netikėtas dalykas: neįvertinęs posūkio į dešinę trajektorijos, vairuotojas bloškiasi į saugumo salelę, tuo metu filmuotojui iš rankų vos neiškrenta telefonas. Transliacija po kelių sekundžių nutrūko.

Kai kuriais duomenimis, būtent šis vairuotojas neseniai siautė kitose sostinės vietose: agresyviai vairuodamas, kėlė pavojų eismo saugumui bei aplinkiniams. Dalį šių kelionių vairuotojo draugai filmavo, viešindami ir „herojaus“ veidą. Teigiama, kad įtariamasis pažeidėjas jau sulaukė net tik socialinių tinklų lankytojų, bet ir policijos pareigūnų dėmesio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis