Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žinomas šiaulietis įtariamas į redakciją atsiuntęs vokus su gyvsidabriu ir druska

Šiauliuose skandalingomis akcijomis ir įvairiais išsišokimais pagarsėjęs 61 metų Jonas Mileris stojo prieš teismą. Jis įtariamas užpernai į miesto laikraščio redakciją atsiuntęs vokus su gyvsidabriu ir druska.
Jonas Mileris
Jonas Mileris / Andriaus Vaitkevičiaus/15min.lt nuotr.

J.Mileris kaltinamas viešosios tvarkos pažeidimu ir nesunkiu sveikatos sutrikdymu kitų žmonių gyvybei pavojingu būdu, pranešė protalas delfi.lt, remdamasis Šiaulių apskrities televizija.

Pranešimai apie Šiaulių dienraščio redakcijos pašto dėžutėje atsiradusius vokus su gyvsidabriu ir biria medžiaga 2009 metų liepą sukrėtė tiek miestiečius, tiek redakcijos darbuotojus. Įtariama, kad būtent J.Mileris atsiuntė tuos penkis vokus.

Laiškai su gyvsidabriu ir druska ir, kaip teigia laikraščio redakcija, net keistu užrašu „meksika, nusikaltimo slėpimas“, buvo skirti dienraščio darbuotojams – nuo vadovų iki reklamos specialisčių.

Redakcijos darbuotojai teigė, kad patalpose, kur jie dirba visą dieną net dešimt kartų padidėjo gyvsidabrio koncentracija, ne vienas darbuotojas, ypač moterys, išsigando, po incidento sumažėjo reklamos užsakovų. Penktadienį J.Mileris teisme aiškino, kad jis nekaltas.

Ieškovai iš Milerio siekia prisiteisti daugiau kaip 750 tūkst. litų.

J.Mileris Šiauliuose garsėja, kaip aktyvus įvairių akcijų iniciatorius. Beveik prieš dešimtmetį jis šakėmis badė tuometinio ryšio paslaugų teikėjo „Telekomo“ biuro duris, 2006 vasarį be jokio leidimo Šiaulių centre sumeistravo ir pripylęs vandens prie grindinio prišaldė „paminklą“ prezidento Valdo Adamkaus šlepetėms, po kelių mėnesių buvo prisirakinęs prie teismo pastato.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?