Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žmones traiškiusį automobilį Vilniuje užfiksavo kameros, liudininkų teigimu „Honda“ skriejo kone trigubai greičiau, nei leistina

Per avariją užgeso 23 metų jaunuolio ir vos 20 dienų kūdikio gyvybės, ligoninėje guli trys sunkias traumas patyrę žmonės. Tokios tragiškos lazdijiškio Ramūno Balkūno sukeltos avarijos pasekmės. Draugo automobiliu siauroje sostinės S.Nėries gatvėje, kaip teigia liudininkai, jis važiavo kone trigubai greičiau, nei leistina.
Avarijos vietoje
Avarijos vietoje / Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr.

Pirmadienio vakarą „Lietuvos ryto TV“ parodė šios avarijos fragmento vaizdo įrašą, užfiksuotą vaizdo stebėjimo kamerų. Vaizdelyje aiškiai matoma, kad „Honda Prelude“ skrieja dideliu greičiu, „užkliūva“ už bortelio, verčiasi, slysta šaligatviu.

15min.lt jau rašė, kad pirmadienį Vilniaus miesto 2-asis apylinkės teismas patenkino prokurorų prašymą suimti R.Balkūną trims mėnesiams. Tiek į posėdžių salę, tiek iš jos vedamas jaunuolis net nesistengė slėpti veido, ant galvos buvo užsimaukšlinęs tik gobtuvą. Už dviejų žmonių žūtį R.Balkūnui gresia iki 8 metų nelaisvės.

Greitį viršijo triskart?

R.Balkūno vairuojama „Honda Prelude“ S.Neries gatve, kurioje greitis apribotas iki 40 km/val., skriejo apie 100 km/val. greičiu. Taip tvirtina pats įtariamasis. Tačiau, kaip antradienį rašo „Lietuvos žinios“, anot įvykį mačiusių liudytojų, „Honda“ skriejo gerokai per 100 km/val. 15min.lt žurnalistui liudininkai sakė, kad „automobilis lėkė su švilpesiu“.

Iš karto po avarijos įvykio liudytojai tvirtino, kad tragedija įvyko, nes „Hondos“ vairuotojas lenktyniavo su „BMW“ markės automobiliu. Šią versiją vakar paneigė pats įtariamasis. Paaiškėjo, kad skaudžią nelaimę galėjo lemti menka R.Balkūno vairavimo patirtis (vairuotojo pažymėjimą gavo tik praėjusių metų pavasarį) ir netinkamai įvertinta situacija kelyje.

Prieš atsitrenkdamas į gatvės bortelį, „Hondos“ vairuotojas lenkė ta pačia kryptimi važiavusį automobilį. Netikėtai prieš „Hondą“ iš šalutinio kelio bandė išsukti kitas automobilis. Užuot pristabdęs, R.Balkūnas paspaudė greičio pedalą. Bandant „prašokti“ dviejų automobilių koridorių, „Honda“ kliudė bortelį. Tada automobilis tapo nevaldomas ir kelis kartus vertėsi. Virstanti „Honda“ šluote šlavė šaligatviu einančius žmones. Ir sustojo tik netoli prekybos kiosko.

Daugybė problemų

Lietuvos policijos eismo priežiūros tarnybos viršininkas Gintaras Aliksandravičius apgailestavo dėl skaudžios nelaimės, kuri jau pareikalavo dviejų gyvybių. „Nereikia kaltinti tik policijos, kad nesugebama užtikrinti saugaus eismo. Ši nelaimė apima daugybę įvairių veiksnių. Pirma, vairuotojo patirties stoka. Antra, toje gatvėje yra įrengti greičio mažinimo kalneliai, tačiau pažiūrėkite, kokia apgailėtina jų būklė. Trečia, visa gatvė yra nusėta duobėmis, todėl net įprastomis aplinkybėmis vairavimo sąlygos S.Nėries gatvėje pakankamai sudėtingos“, – pabrėžė G.Aliksandravičius kalbėdamas „Lietuvos žinioms“.

Pareigūnas atskleidė, kad jau rengiami projektai, kurie ateityje galbūt padės išvengti tokių tragiškų nelaimių. Kaip vieną pavyzdžių būtų galima pasakyti tai, kad vairuotojai, neturintys dvejų metų vairavimo stažo, galėtų vairuoti tik mažesnio galingumo automobilius.

  

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Šiame straipsnyje pateikiama informacija skirta asmenims nuo 18 metų, kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija. Jei jums nėra 18 metų, prašome spausti NE ir neatidaryti šio straipsnio. Jei jums jau yra 18 metų, spauskite TAIP tuo pačiu patvirtindami, kad vaizdinė ir grafinė informacija bus skirta tik jūsų asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Taip
Ne