Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 05 22

„Schibsted Media Group Lietuva“ portalų šeimą papildė Orai.lt

Šią savaitę orai bus puikūs, nes „Schibsted Media Group Lietuva“ įsigijo orų prognozės svetainę Orai.lt.
Schibsted Media Group
Schibsted Media Group
Temos: 1 Orai.lt

„Schibsted Media Group Lietuva“ žiniasklaidos grupė toliau vykdo plėtrą interneto portalų srityje. Žinodami, kad informacija apie orus itin aktuali ir reikalinga visiems žmonėms, turime tikslą sukurti geriausią ir lankomiausią svetainę apie orus Lietuvoje. Balandžio mėnesio „Gemius Audience“ duomenimis, svetainė orai.lt sulaukė 165 tūkstančių unikalių lankytojų.

Įsigydama portalą Orai.lt, grupė stiprina savo prekinių ženklų portfelį. Orai.lt tampa dar vienu prekės ženklu, kurį šalia tokių interneto projektų kaip 15min.lt, Zebra.lt, Žmonės.lt, Gazas.lt, Deuce.lt, Autoplius.lt, Domoplius.lt ir Plius.lt valdo „Schibsted Media Group Lietuva“. 

„Turime tikslą dirbti su geriausiais prekiniais ženklais savo kategorijose ir nuosekliai to siekiame“, – rašoma pranešime spaudai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų