Žurnalistų paklaustas, kodėl kompanija plačiau nekomentavo pranešimų apie nepatikimais laikomus jutiklius, naudojamus laineriuose „Airbus A330“, Pierre'as Henri Gourgeonas piktai atsakė: „Nes nesu įsitikinęs, kad šie jutikliai buvo nelaimės priežastis.“
Pasak P.H.Gourgeono, tik nuo oficialios Prancūzijos lainerio katastrofos tyrimo komisijos priklauso, kokie pranešimai bus skelbiami apie „Air France“ 447-ojo reiso lėktuvą, kuris birželio 1 dieną nukrito į vandenyną, skraidindamas iš Rio de Žaneiro į Paryžių 228 keleivius ir įgulos narius.
Tačiau oro bendrovės vadovas patvirtino susirūpinusios pilotų profesinės sąjungos pranešimus, kad „Air France“ paspartino jau anksčiau pradėtą vadinamųjų Pito vamzdelių keitimą ir modernizavimą visuose bendrovei priklausančiuose tolimųjų reisų lėktuvuose „Airbus A330“ ir „Airbus A340".
„Ši programa buvo paspartinta, nes žinome, kad per šį nelaimingą atsitikimą buvo problemų dėl greičio matavimo, – sakė jis. – „Airbus“ tvirtina, kad jie teisingi, kad šie jutikliai yra saugūs. Tikėtina, kad incidentų dėl apledėjimo sumažės naudojanti naujo tipo jutiklius.
„Galbūt nebus jokio pagerėjimo. Mes apie tai kalbamės su katastrofos tyrėjais“, – pridūrė P.H.Gourgeonas.
„Air France“ lėktuvas prieš minėtą katastrofą, kuri įvyko į šiaurės rytus nuo Brazilijos krantų, automatiškai pasiuntė keletą pranešimų apie gedimus. Remiantis jais nustatyta, kad orlaivio kompiuteriams buvo siunčiami prieštaringi duomenys apie lėktuvo greitį.
Pasak tyrėjų, tokių atvejų buvo nutikę per kitus incidentus, kai pilotams sunkiai sekėsi suvaldyti „Airbus“ lainerius, o daugelio šalių pilotai buvo perspėti peržiūrėti procedūras, taikomas prietaisams klaidingai matuojant greitį.
„Air France“ pilotų profesinės sąjungos pareikalavo paspartinti penkios savaitės prieš šią katastrofą pradėtą jutiklių keitimą ir modernizavimą, o viena iš jų pagrasino, kad pilotai nebeskraidys lėktuvais A330 ir A340.