Pasak pranešimų, traukinys važiavo greitesniu nei leistinu greičiu. Pareigūnai tyrinėja jo „juodąją dėžę“, kurioje laikoma informacija turėtų padėti daugiau sužinoti apie avarijos aplinkybes.
JAV Nacionalinės transporto saugos tarybos (NTSB) atstovai atvyko į avarijos vietą apžiūrėti nuvirtusių vagonų.
Tyrėjų komandą pasiuntė ir Federalinė geležinkelių administracija.
NTSB atstovas Earlas Weeneris sako, kad jo komanda avarijos vietoje medžiagą rinks keletą dienų. „Mūsų misija – ne tik išsiaiškinti, kas nutiko, bet ir kodėl taip nutiko, kad galėtume ateityje užkirsti tam kelią“, – sako jis.
Pasak Niujorko transporto valdybos atstovės Marjorie Anders, bėgių vingyje, kuriame įvyko avarija, galioja greičio apribojimai.
Vienas iš keleivių, Frankas Tatulli, žurnalistams pasakojo, kad traukinys, artėjęs prie stoties, važiavo „daug greičiau“ nei įprasta.
Tame posūkyje galioja 30 mylių per valandą (48 km/h) greičio apribojimas, nors iki jo traukiniai gali važiuoti 70 mylių per valandą (113 km/h) greičiu.
„The New York Times“ cituoja transporto valdybos pareigūną, pasakojantį, kad prieš avariją traukinio vairuotojas pranešė, jog į posūkį įvažiuoja per greitai ir vykdo avarinį stabdymo manevrą.
Pirmiesiems į avarijos vietą atvykusiems gelbėtojams vairuotojas sakė įjungęs visus stabdžius. Taip daroma tik avarinės situacijos atveju – vienu metu aktyvuojami avariniai stabdžiai visuose traukinio vagonuose.
Pasak „The New York Times“, taip daroma tik siekiant išvengti susidūrimo su kitu traukiniu arba kita ant bėgių esančia kliūtimi.
Dėl avarijos geležinkelio atkarpa tarp Bronkso ir Vestčesterio apygardos gali būti uždaryta savaitei. Niujorko valstijos gubernatorius Andrew Cuomo gyventojus perspėjo, kad galimi transporto sutrikimai.
Nuriedėjęs traukinys, kuris nėra miesto metro sistemos dalis, vežioja gyventojus iš Niujorko šiaurinių priemiesčių.
Traukinio operatorei „Metro-North“ tai jau antras incidentas šiais metais. Vis dėlto iki sekmadienio ši 31 metus veikianti bendrovė nėra patyrusi nė vieno keleivio mirties.