Ji pagaminta iš mineralinių trąšų, pirktų Lenkijoje. Konstruodamas pusę tonos sveriančią bombą, A.Breivikas taip pat naudojo 32 litrus aviacinio kuro.
Aviacinį kurą jis įsigijo dar 2010 metais. Beje, jį pirko skirtingose vietose, kad nesukeltų įtarimo.
Neseniai paaiškėjo ir dar viena detalė: A.Breivikas buvo Oslo šaulių klubo narys. AFP praneša, kad liepos 27 d. klubas savo svetainėje išplatino informaciją, jog A.Breivikas treniravosi 2005–2007 metais. Vėliau treniruotes atnaujino 2010 m., o nuo praėjusių metų liepos dalyvavo 13-oje pratybų ir vienose varžybose.
Papildyta 12.05 val. Žurnalas „Teknisk Ukeblad“, remdamasis patikslintais keliuose sumontuotų kamerų parodymais, tiksliai nustatė, kaip ir kur norvegas judėjo išsinuomotais automobiliais: mikroautobusiuku „Volkswagen Crafter“ ir „Fiat Doblo“.
VW buvo skirtas bombai gabenti ir sprogdinti, o „Fiat“ padėjo A.Breivikui skubiai pabėgti iš sprogimo vietos.
Žurnalo duomenimis, VW į Oslą atvyko liepos 20 d. vėlai vakare. Lygiai po paros A.Breivikas į sostinę atvažiavo automobiliu „Fiat“.
Liepos 22 d. rytą sensoriai užfiksavo VW netoli teroristo mamos namų. Mikroautobusas pasuko į centrą. 15.20 val. (vietos laiku), likus vos 2 min. iki sprogimo, A.Breivikas pastatė mašiną šalia Norvegijos premjero kanceliarijos.
Skubiai sėdęs į „Fiat“, pasišalino. Kanceliarijos apsauga neatkreipė dėmesio į teroristą, nes šis vilkėjo policininko uniformą.