Artėjant EP rinkimams Vokietijoje – tūkstančių žmonių žygis prieš nacionalizmą

Tūkstančiai žmonių sekmadienį žygiavo Vokietijos miestuose, protestuodami prieš nacionalistų ir kraštutinių dešiniųjų partijas, siekiančias sustiprinti pozicijas artėjančiuose Europos Parlamento rinkimuose.
Vokietijos vėliava
Vokietijos vėliava / „Scanpix“ nuotr.

Naujausios apklausos rodo, kad kraštutinių dešiniųjų partijos, tokios kaip Italijos „Lyga“, Vokietijos „Alternatyva Vokietijai“ (AfD) ar Prancūzijos „Nacionalinis sambūris“ (RN) gaus daugiau mandatų Briuselyje ir Strasbūre posėdžiaujančiame parlamente.

Sekmadienį vykę mitingai sutelkė daugiau nei 250 organizacijų po šūkiu „Prieš nacionalizmą“. Be kitų miestų, demonstracijos vyko Frankfurte ir Berlyne, kur tūkstančiai žmonių žygiavo nuo Aleksandro aikštės iki Pergalės kolonos.

„Esu čia, nes nenoriu iš naujo patirti, ką nacionalsocialistų partija jau padarė man gyvenant. Tai niekada negali pasikartoti“, – sakė 74-ių Renate Foigt, turėjusi omenyje nacių Vokietijos ideologiją.

„Tikiuosi, kad vis daugiau ir daugiau žmonių išeis į gatves pasakyti „Stop“, – pridūrė ji.

Tikiuosi, kad vis daugiau ir daugiau žmonių išeis į gatves pasakyti „Stop“, – pridūrė ji.

Organizatoriai pranešė, kad eitynėse Berlyne dalyvavo 20 tūkst. žmonių, nors policija nurodė keliskart mažesnius skaičius.

Dar 14 tūkst. žygiavo Frankfurte, mitingai taip pat vyko Hamburge, Kelne ir Miunchene.

Italijos populistų lyderio Matteo Salvini vadovaujama „Lyga“ ir Prancūzijos politikės Marine Le Pen „Nacionalinis sambūris“ siekia, kad po Europos Parlamento rinkimų jų sudaroma frakcija būtų trečia pagal dydį.

Vengrijos, Lenkijos ir Čekijos vyriausybės taip pat dažnai stumia prieš imigrantus nukreiptą darbotvarkę ir pykstasi su Briuseliu dėl jų kietos politinės linijos bei prieš ES nukreiptų pozicijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis