Artėjant JAV kadencijos vidurio rinkimams, „TikTok“ pristatė kovos su dezinformacija planą

Platforma „TikTok“ trečiadienį pristatė kovos su dezinformacijos srautu, kurio tikimasi artėjant JAV kadencijos vidurio rinkimams, planą.
TikTok
TikTok / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prognozuojama, kad prieš lapkritį vyksiantį balsavimą, kuriame spręsis, kas kontroliuos Kongresą, bus dalijamasi melaginga informacija ir sąmoningai bandoma suklaidinti rinkėjus didžiuosiuose socialiniuose tinkluose, kurie jau pradėjo skelbti, kaip tam priešinsis.

„TikTok“ pradėjo priminti vartotojams, kad politinės reklamos draudimas apima ir vaizdo įrašus, už kurių kūrimą mokama žmonėms, tinklaraščio įraše teigė platformos saugumo JAV vadovas Ericas Hanas.

„Jei nustatome, kad už politinį turinį buvo sumokėta, ir tai nebuvo tinkamai atskleista, jis nedelsiant pašalinamas iš platformos“, – sakė E.Hanas.

Jis pridūrė, kad „TikTok“ įdiegė „Rinkimų centrą“, kuris padės platformos vartotojams sužinoti, kaip ir kur balsuoti, ir kuriame bus vaizdo įrašų, skatinančių žmones kritiškai vertinti interneto turinį.

Itin populiari dalijimosi vaizdo įrašais programėlė pridės nuorodas į savo „Rinkimų centrą“ prie turinio, susijusio su kadencijos vidurio rinkimais, taip pat prie paskyrų, priklausančių vyriausybėms, politikams ar politinėms partijoms.

E.Hanas sakė, kad „TikTok“ turinio tikslumui vertinti naudos automatines sistemas ir faktų tikrintojus, kurie ragins naudotojus „persvarstyti“ dalijimąsi pranešimais su nepagrįsta informacija.

Organizacijos „Fair Election Center“ projektas „Campus Vote Project“ padeda „TikTok“ teikti informaciją apie registraciją rinkimams ir balsavimą, sakė nacionalinis direktorius Mike'as Burnsas.

„2018 ir 2020 metų rinkimuose stebėjome istorinį jaunimo ir studentų aktyvumą“, – sakė M.Burnsas.

Remiantis naujausia „Pew Research“ ataskaita, „TikTok“ tapo populiariausia JAV paauglių socialinės žiniasklaidos platforma.

„Facebook“ patronuojančioji bendrovė „Meta“ šią savaitę pareiškė, kad apsaugos priemonės, kurias ji taikys rinkimų laikotarpiu, bus pagrįstos išmoktomis pamokomis.

„Kaip ir 2020 metais, turime specialią komandą, kuri kovoja su trukdymu rinkimams ir rinkėjams, taip pat padeda žmonėms gauti patikimą informaciją apie tai, kada ir kaip balsuoti“, – antradienį tinklaraščio įraše sakė „Meta“ valdybos pirmininkas tarptautiniams reikalams Nickas Cleggas.

„Meta“ saugumo operacijos kovos su kišimusi iš užsienio ir vidaus įtakos kampanijomis, taip pat bus taikomos naujos priemonės, padedančios užtikrinti rinkėjų saugumą, sakė N.Cleggas.

„Meta“ šalins dezinformaciją apie balsavimo procesą, apklausų rezultatus ar balsavimo sąžiningumą ir uždraus naujas su rinkimais susijusias reklamas paskutinę kampanijos savaitę, pridūrė jis.

„Dar sykį esame pasirengę reaguoti į turinį, kuriame diskutuojama apie rinkimų vientisumą, taikydami etiketes, kad žmonės gautų patikimą informaciją“, – sakė N.Cleggas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis