„Mes labai norėtume surasti visų 228 žuvusiųjų kūnus, bet suprantame, kad karinės oro pajėgos ir karinis laivynas padarė viską, ką galėjo“, – „RIA Novosti“ cituoja Brazilijos kariuomenės atstovo žodžius.
Kaip praneša AFP, atsisakydami tęsti paieškas, Brazilijos kariškiai motyvuoja tuo, kad paskutiniai kūnai buvo aptikti prieš devynias dienas, tad nebėra vilties, kad jų bus rasta daugiau.
Paieškose dalyvavo dvylika Brazilijos karinių oro pajėgų lėktuvų, vienuolika karo laivų, o taip pat laivai ir lėktuvai iš Prancūzijos, Ispanijos ir JAV. Per tris savaites jiems pavyko aptikti 51 žuvusiojo kūną ir daugiau nei 600 lėktuvo nuolaužų.
Tuo tarpu taip ir nepavyko surasti nukritusio lėktuvo „juodųjų dėžių“. Jų paieškos, kaip pabrėžia AFP, bus tęsiamos. Dėžės signalus dar siųs iki liepos 2 dienos. Jų signalai vandenyje sklinda iki 1500 metrų, o numanomas gylis, kuriame jos gali gulėti, siekia 3000–5000 metrų.
Aviakompanijos „Air France“ lėktuvas „Airbus A330-200“, skridęs iš Rio de Žaneiro į Paryžių, į Atlanto vandenyną nukrito birželio 1 dieną. Katastrofa įvyko už 1300 kilometrų nuo Brazilijos krantų. Prieš avariją iš lėktuvo buvo pasiųsti 24 automatiniai pranešimai apie beveik visų lėktuvo sistemų gedimus. Tai liudija, kad lėktuvas suiro ore.
Avarijos priežastys iki šiol nėra išaiškintos. Tačiau labiausiai tikėtina priežastimi laikomas greičio matavimo prietaisų gedimas. Jie galėjo apledėti ir į centrinį kompiuterį siųsti neteisingus duomenis apie lėktuvo greitį. Netrukus po katastrofos „Air France“ pakeitė visų savo lėktuvų greičio matavimo prietaisus.