Draudimo komisaro pavaduotojas Jay Florence'as sakė, kad areštuotas Basilis Eleby kaltinamas padaręs nusikalstamą žalą turtui, o Sophia Bruner ir Barry Thomasas – nusikalstamu įsibrovimu.
„Manome, kad jie buvo kartu, kai kilo gaisras, ir kad Eleby yra asmuo, sukėlęs šį gaisrą“, – J.Florence'as sakė dienraščiui „The Atlanta Journal-Constitution“.
J.Florence'as nesutiko atsakyti, kaip ir kodėl buvo sukeltas gaisras. Pasak jo, šios detalės bus atskleistos vykstant tyrimui.
Po viaduko griūties dalis I-85 plento buvo uždaryta, o mieste kilo didžiulės eismo spūstys, vairuotojams ieškant aplinkinių kelių.
JAV susisiekimo sekretorė Elaine Chao paskelbė preliminarius vertinimus, kad pirminiai remonto darbai kainuos 10 mln. dolerių (9,35 mln. eurų).
Džordžijos susisiekimo komisaras Russellas McMurry sakė, kad reikės atstatyti ilgesnį kaip 300 metrų kelio segmentą – abiejų eismo krypčių juostas.
Šia automagistrale Atlantoje kiekvieną dieną pravažiuoja apie 400 tūkst. automobilių. Be to, I-85 yra viena svarbiausių automagistralių JAV pietiniame regione.
Pasak R.McMurry, kelio remontas gali trukti daug mėnesių, bet nuo tikslesnių vertinimų jis susilaikė.
Ši griūtis „įvarė kamštį į butelį“, sakė Džordžijos kelių policijos komisaras Markas McDonough.
Gaisras įsiplieskė ketvirtadienio popietę po kelio estakada, kur buvo laikomos valstijai priklausančios statybinės medžiagos ir įranga. Ugniagesiai sakė kol kas nenustatę, kaip kilo gaisras.
R.McMurry sakė, kad jo departamentas po viaduku laikė plastikinius vamzdžius, naudojamus optinių kabelių tinklams tiesti, bet tvirtino, kad jie yra nedegūs.
Per šį incidentą žmonės nenukentėjo. Ugniagesiai uždarė eismą plentu prieš jam įgriūvant, o patys pasišalino iš pavojingos zonos, estakadai pradėjus skeldėti, sakė pareigūnai.
JAV susisiekimo sekretorė Elaine Chao paskelbė preliminarius vertinimus, kad pirminiai remonto darbai kainuos 10 mln. dolerių (9,35 mln. eurų). Federalinė kelių administracija pažadėjo skirti daugiau lėšų iš avarinio atstatymo fondų.
1953 metais pastatytos ir 1985-aisiais renovuotos estakados būklė buvo gera – per 2015 metų vertinimą ji surinko 94,6 balo iš 100 galimų, sakė Džordžijos susisiekimo departamento atstovė.
Atlantoje įsikūrusio Džordžijos technologijų universiteto Statybų inžinerijos ir medžiagų laboratorijos direktorė Lauren Stewart sakė, kad didelis karštis gali pavojingai pažeisti netgi gelžbetonį.
„Per gaisus, ypač ilgai trunkančius, kai karštis didelis, bet kokių statinių – pradedant pastatais, baigiant tiltais – medžiagų savybės gali pablogėti“, – pabrėžė L.Stewart.