1) Pietryčių Azijos šalių ekonomikoms ir toliau augant, vis daugiau žmonių turi pinigų ir nori keliauti. Dėl didelės paklausos ir noro greitai uždirbti, regiono oro linijos ne visada patenkina būtinus saugumo reikalavimus.
2) Pietryčių Azijoje šiuo metu iš viso yra net apie 1600 oro linijų. Tai – daugiausiai oro linijų bendrovių turintis regionas pasaulyje.
Pietryčių Azijoje šiuo metu iš viso yra net apie 1600 oro linijų.
3) Per Azijos – Ramiojo vandenyno regioną driekiasi 31 proc. visų pasaulinių skrydžių maršrutų. Per ateinantį dešimtmetį šis skaičius išaugs iki 42 proc.
4) Azijos šalyse nėra pakankamai mokymo programų, kuriose būtų paruošta tiek lakūnų, kiek reikia norint patenkinti augantį poreikį. Norėdamos užpildyti šį lakūnų trūkumą, nemažai Artimųjų Rytų ir kitų Azijos regionų oro bendrovių stengiasi pervilioti darbuotojus iš JAV, Kanados, Australijos bei Europos.
Prognozuojama, kad per ateinančius 20 metų Azijos – Ramiojo vandenyno regione bus sukurta 216 tūkstančių naujų darbo vietų lakūnų.
5) Techninių darbuotojų ir lakūnų algos Pietryčių Azijoje neauga pakankamai sparčiai, kad galėtų kompensuoti kursų kainas. Dėl šios priežasties nemažai žmonių atsisako minties apie karjerą aviacijos srityje.