Australijoje virš paplūdimio susidūrus dviem sraigtasparniams žuvo keturi žmonės

Australijoje virš vieno paplūdimio turistų pamėgtoje vietoje pirmadienį susidūrus dviem sraigtasparniams žuvo keturi keleiviai, o dar trys buvo sunkiai sužeisti.
Australijoje, Gold Kouste, susidūrė du sraigtasparniai
Australijoje, Gold Kouste, susidūrė du sraigtasparniai / „AP“/„Scanpix“

Pranešama, kad sraigtasparniai susidūrė, kai vienas jų kilo, o kitas – leidosi. Nelaimė įvyko netoli pramogų parko „Sea World“, esančio šiauriniame Gold Kousto paplūdimyje, spaudos konferencijoje sakė Kvynslando valstijos policijos inspektoriaus pareigas laikinai einantis Gary Worrellas.

Vienam sraigtasparniui pavyko saugiai nusileisti ant smėlio, tačiau kito orlaivio nuolaužos pasklido aplink, o policija sakė, kad tą vietovę sunku pasiekti.

Visi žuvusieji ir trys sunkiausiai sužeisti žmonės buvo sudužusio sraigtasparnio keleiviai.

„Visuomenės atstovai ir policijos pareigūnai bandė ištraukti žmones, jie pradėjo teikti pirmąją pagalbą ir bandė tuos žmones iškelti į saugią vietą iš aukštyn kojomis apvirtusio lėktuvo“, – sakė G.Worrellas.

„Vandens motociklais plaukioję žmonės, valtimis besiirsčiusios šeimos, paprasti visuomenės nariai skubėjo padėti šiems žmonėms“, – nurodė jis.

Kito sraigtasparnio, kuris per incidentą neteko priekinio stiklo, keleiviams taip pat teikiama medicininė pagalba.

Australijos transporto saugos biuro vyriausiasis komisaras Angusas Mitchellas sakė, kad atliekamas tyrimas dėl avarijos priežasties.

Gold Koustas yra viena populiariausių šalies turizmo vietų, o sausį, per patį atostogų Australijoje įkarštį, čia apsilanko daugiausiai žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis