Australijos vyriausybė sumokėjo 6 mln. JAV dolerių už filmą, kuris atgrasytų prieglobsčio prašytojus

Australijos vyriausybė nepagailėjo 6 milijonų JAV dolerių už televizijos filmą, kuriame vaizduojama nesėkminga pabėgėlių kelionę į Australiją, rašo „The Independent“.
Sirijos pabėgėlių stovykla Turkijoje
Sirijos pabėgėlių stovykla Turkijoje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Filme vaizduojamas šeimos iš Afganistano kelias į Australiją. Jie bando patekti ten Indijos vandenynu, sumokėję pinigus žmonių kontrabanda užsiimantiems asmenims.

Migrantus gabenantis laivas patenka į audrą ir žmonės pasmerkiami mirčiai. Paskutinėje filmo scenoje matomas afganistanietis tėvas, paliktas vandenyne, o netoli jo plūduriuoja nuskendusios mažametės dukros kūnas.

VIDEO: Australijos vyriausybės inicijuotas filmas apie migrantus

Filmas įgarsintas arabų, farsi, puštunų ir kitomis kalbomis, kurios aiškiai nurodo, kokiai auditorijai skirtas vyriausybės mokesčių mokėtojų pinigais finansuotas filmas.

Skelbiama, kad filmavimas kainavo 4,34 milijonu JAV dolerių, o dar 1,63 mln. dolerių – jo reklaminė kampanija ir platinimas. Jis jau buvo rodomas Pakistane, Irane, Irake, o greitai bus rodomas ir Afganistane.

„Filmas turi informuoti apie žmonių kontrabandos pavojus, kelionės sunkumus ir griežtas Australijos migracijos taisykles“, – sakoma kūrėjų pranešime.

Australijos vyriausybė pabrėžė, kad filmo kūrimas buvo inicijuotas dėl „neteisingos informacijos apie Australijoje migrantų laukiančią politiką“. Australija vis dar yra laikoma migrantams palankia šalimi, į kurią patekti dažnai bandoma nelegaliai.

Per paskutinius septynerius metus nuo 96 iki 100 procentų Afganistano piliečių nebuvo suteiktas prieglobstis Australijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis