Tai nutiko 2009 metais JAV pietvakariuose. Pilotas mokinys bandė atlikti sudėtingą manevrą maždaug 5 km aukštyje, stebimas instruktorių, tačiau dėl didelės apkrovos prarado sąmonę.
Antžeminėje bazėje įrengta automatinės susidūrimų išvengimo sistema, vadinamoji Auto-GCAS, pajautė, kad 32 sekundes orlaivis pikiravo ore, todėl automatiškai įjungė kontrolės mechanizmą.
Po kelių akimirkų pilotas atgavo sąmonę ir perėmė naikintuvo valdymą.
Auto-GCAS sistemą sukūrė JAV bendrovė „Lockheed Martin“, gaminanti naikintuvus F-16 ir gaunanti daug svarbių užsakymų iš kariuomenės bei NASA.
Ši sistema buvo išbandyta 2009 metais ir naudojama šiuo metu, rengiant skrydžius virš Sirijoje įsitvirtinusių „Islamo valstybės“ grupuočių.