Aviacijos ekspertai: „Malaysia Airlines“ lėktuvas į vandenį ne trenkėsi, o švelniai paniro

Kokiu greičiu į vandenį galėjo kristi „Malaysia Airlines“ lėktuvas pasibaigus degalams? Ne tokiu dideliu, kaip būtų galima pamanyti, teigia orlaivių avarijas tiriantys ekspertai.
Nešama rasta nuolauža
Nešama rasta nuolauža / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Neseniai buvo patvirtinta, kad Reunjono saloje Indijos vandenyne rasta lėktuvo sparno nuolauža yra oro bendrovės „Malaysia Airlines“ reiso MH370 dingusio lainerio dalis.

Penktadienį Prancūzija pradėjo naują paieškų operaciją Indijos vandenyne. Prancūzijos kariuomenė pasiuntė transporto lėktuvą CASA.

Manoma, kad į vandenį lėktuvas ne trenkėsi, o švelniai nusileido ir paniro.

Sparnas išlaikė vientisumą, jis nesubyrėjo gabalais.

Tuo įsitikinę Nacionalinės transporto saugos valdybos tyrėjai Gregas Feithas ir Jimas Wildey bei aviacijos konsultanto „Tecop International Inc.“ prezidentas Hansas Weberis.

„Sparnas išlaikė vientisumą, jis nesubyrėjo gabalais. Tai reiškia, kad arba lėktuvas krito nedideliu greičiu, arba leidosi“, – sakė G.Feithas.

Tačiau kol kas visiškai neaišku, kokiomis aplinkybėmis lėktuvas atsidūrė  Reunjono saloje ir kas vyko paskutinėmis skrydžio minutėmis.

Ekspertai pabrėžia, kad į vandenį lėktuvas nebūtinai turi trenktis didžiule jėga, kaip tai buvo 2009 metais į Atlanto vandenyną nukritusiam „Air France“ lėktuvui.

Nusklendžia nemenkus atstumus

Nepaisant gremėzdiškos išvaizdos, komerciniai lėktuvai gali sklęsti didelius atstumus  nenaudodami variklio.

Pavyzdžiui, 2001 metais iš Toronto į Lisaboną skridusiam „Airbus“ lėktuvui virš Atlanto vandenyno baigėsi degalai, todėl jis sklendė 144 kilometrus ir nusileido Azorų salose.

Tai gali paaiškinti, kodėl gelbėtojai nieko nerado tuose plotuose, kur, kaip manoma, „MH 370” turėjo baigtis degalai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis