B.Obama sukritikavo Baltųjų rūmų atsaką į koronaviruso krizę: tai absoliuti chaotiška katastrofa

Buvęs Jungtinių Amerikos Valstijų prezidentas Barackas Obama sukritikavo dabartinio JAV prezidento Donaldo Trumpo administracijos atsaką į koronaviruso krizę, sakydamas, kad Baltųjų Rūmų reakcija veikiau primena „absoliučią chaotišką katastrofą“, rašo CNN.
Donaldas Trumpas ir Barackas Obama Baltuosiuose Rūmuose
Donaldas Trumpas ir Barackas Obama Baltuosiuose Rūmuose / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tai buvęs prezidentas pasakė privataus pokalbio su žmonėmis, kurie kartu su juo dirbo Baltuosiuose Rūmuose, metu.

Šiuos B.Obamos komentarus CNN patvirtino trys minėtame pokalbyje dalyvavę buvusio prezidento administracijos darbuotojai. Iki šiol tai griežčiausia B.Obamos išsakyta kritika Baltiesiems Rūmams ir Donaldui Trumpui dėl šalies atsako į pasaulyje siaučiančią koronaviruso pandemiją.

B.Obama per pokalbį, kuris truko 30 minučių, taip pat išreiškė palaikymą JAV prezidento posto siekiančiam Joe Bidenui ir paragino demokratus susiburti, kad J.Bidenui pavyktų JAV prezidento rinkimuose lapkričio mėnesį įveikti D.Trumpą.

B.Obama teigė, kad atsakas į koronaviruso protrūkį yra kritinis priminimas, kodėl reikalinga stipri vyriausybės vadovybė per pasaulinę krizę. Šis pokalbis taip pat buvo skirtas paskatinti buvusius B.Obamos darbuotojus aktyviau dalyvauti J.Bideno kampanijoje.

„Atsakas į šią krizę buvo silpnas ir dėmėtas. Būtų buvę blogai net ir geriausioms vyriausybėms. Bet čia buvo absoliuti chaotiška katastrofa, kai mąstysena – „o kas man iš to?“ ar „velniop visus kitus“ – kai ši mąstysena veikia mūsų vyriausybėje“, – turėdamas omeny D.Trumpo administracijos atsaką į koronaviruso krizę, kalbėjo B.Obama.

Ir pridūrė: „Būtent dėl to aš skirsiu tiek laiko, kiek reikės, ir palaikysiu J.Bideno kampaniją, kiek tik galėsiu“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis